loader
05:10
0
کد خبر : 4447

ادامه درخشش باشو در امارات؛ غیرقابل مهار مثل مهدی قایدی

عملکرد فوق‌العاده ستاره تکنیکی فوتبال ایران در ترکیب اتحاد کلبا ادامه دارد.

ادامه درخشش باشو در امارات؛ غیرقابل مهار مثل مهدی قایدی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی قایدی در حال سپری کردن روزهای فوق‌العاده‌ای در فوتبال امارات است. ستاره ریزنقش و تکنیکی فوتبال ایران این روزها در اوج قرار دارد و نمایش او در تیم اماراتی تحسین همه را به دنبال داشته است. روزهای خوب قایدی از چند هفته مانده به شروع جام ملت های آسیا شروع شد، به طوری که سرمربی تیم ملی که در اردوهای قبلی او را دعوت نمی‌کرد، راهی جز فراخواندن قایدی به تیم ملی نداشت. قایدی بعد از درخشش در جام ملت‌ها در ترکیب اتحاد کلبا هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. او در ۷ بازی اخیر باشگاهی و ملی ۵ گل زده و ۳ پاس گل داده و دیشب هم در دیدار کلبا مقابل تیم حتا درخشید تا این تیم بیشتر از قبل به بقا در ادنوک لیگ امیدوار شود.

قایدی پس از اینکه در فیفا دی با یک پاس گل و یک گل در دو بازی برای تیم ملی ایران درخشید، در دیدار اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات مقابل عجمان یک پاس گل داد و پس از آن هم در مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری دو گل تماشایی به العین زد که این روند درخشان برابر تیم حتا نیز ادامه پیدا کرد.

کلبا شب گذشته درحالی مقابل حتا قرار گرفت که برای ماندن در لیگ برتر امارات به سه امتیاز نیاز مبرم داشت. ستاره ایرانی ببرها پیش از دیدار مقابل حتا در ۱۷ مسابقه لیگ برتر امارات ۸ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در این دیدار هم به این روند عالی خود ادامه داد و توانست بازهم پاس گل بدهد و تیمش را صاحب ضربه پنالتی کند. قایدی سه شب پس از دبل مقابل العین، با انگیزه زیادی در ترکیب اتحاد کلبا برابر تیم حتا قرار گرفت و در دقیقه ۴۲ برای تیمش یک پنالتی گرفت.  در دقیقه ۵۵ این بازی هم کلبا صاحب یک ضربه کرنر در سمت چپ زمین شد که ارسال دیدنی و بی‌نقص مهدی قایدی به محوطه شش قدم را میشل با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا دوباره با تاثیرگذاری ملی‌پوش ایرانی، تیمش به گل برسد. کلبا دقایقی بعد هم گل سوم را به ثمر رساند تا با وجود دریافت یک گل، در نهایت به پیروزی ۳- یک مقابل حتا دست پیدا کردند تا پس از هشت هفته ناکامی در لیگ برتر امارات، دوباره طعم برد را بچشند.

اتحاد کلبا در حال حاضر تیم دهم جدول رده بندی لیگ امارات است.

 

برچسب ها
کد خبر : 4447
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار