loader
17:32
3
کد خبر : 9135

فاز جدید ماجرای بیرو و پرسپولیس؛ بازگشت یا جذب پورحمیدی؟

اختصاصی/ در حالی‌که پرسپولیس چند ستاره را از دست داده حالا خبر می‌رسد که این باشگاه به دنبال حفظ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش خود است.

فاز جدید ماجرای بیرو و پرسپولیس؛ بازگشت یا جذب پورحمیدی؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که بخش حقوقی این باشگاه درصدد است تا علیرضا بیرانوند را حفظ کند. معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس امروز و یک‌روز پس از انتصاب به این سمت، درباره بیرانوند اعلام کرد:  هیئت مدیره محترم باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کنند و در دستور کار باشگاه قرار دارد. یک دادخواستی هم در کمیته وضعیت ثبت شده و به آقای بیرانوند ابلاغ ۱۰ روزه کردند و از آن ابلاغ هم ۴-۵ روز گذشته است. منتظر هستیم که کمیته اگر صلاح بداند، جلسه حضوری بگذارد و در غیر این صورت، بدون جلسه حضوری هم می‌توانند تصمیم بگیرند. من مطمئن هستم که باشگاه پرسپولیس به عنوان ذی حق حقوقی و فوتبالی شناخته خواهد شد. آقای بیرانوند یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و وضعیت‌شان را هیئت مدیره و مدیرعامل محترم مشخص می‌کنند، اما از نظر قراردادی، ایشان بازیکن پرسپولیس هستند. درخواست باشگاه پرسپولیس هم این است که این فسخ غیرموجه است و ایشان باید عضو باشگاه پرسپولیس باقی بمانند و نمی‌توانند در باشگاه دیگری عضویت داشته باشند.

اما ماجرا این است که طی روزهای گذشته این صحبت مطرح شد که معاون حقوقی سابق باشگاه یک بند فسخ را در قرارداد بیرانوند نادیده گرفته؛ هرچند معاون جدید باشگاه وجود هرگونه بند فسخی را رد می‌کند.

پیشنهاد عجیب

اما در حالی‌که پرسپولیس بعد از اینکه گفته می‌شود دست‌کم دو ستاره دیگر (مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر) را از دست داده، سعی دارد بیرانوند را حفظ کند امروز و در حدود ساعت ۱۵ خبرگزاری ایرنا در گزارشی از پیشنهاد جالب و حتی عجیب تراکتور برای پایان دادن به ماجرای علی بیرو خبر داد.

در این گزارش آمده در حالی‌که پرسپولیس با توجه به جدایی احتمالی بیرانوند چند گزینه مانند پیام نیازمند، امیر عابدزاده و حسین پورحمیدی و یا دروازه‌بان خارجی را مدنظر دارد تراکتور به این باشگاه پیشنهاد داده که در ازای بیرو پرسپولیس پورحمیدی را بگیرد و از شکایت علیه این دروازه‌بان منصرف شود.

بازهم بیرو و پرسپولیس

طی دو سال اخیر و در روزهایی که پرسپولیس باید در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکنان مدنظرش بود ماجرای فسخ قرارداد و جدایی بیرانوند به کل حواس این باشگاه را به خود معطوف کرد. امسال ابتدا گفته شد هیات مدیره مصوبه عدم بازگشت بیرو را تصویب کرده اما حالا خبر می‌رسد پرسپولیس قصد ندارد دروازه‌بان ملی‌پوشش را از دست بدهد. بی‌تردید ظرف روزهای آینده ماجرای ماندن یا رفتن بیرو از پرسپولیس داغ‌تر هم خواهد شد و باید دید در نهایت آیا او دوباره به دروازه پرسپولیس بازمی‌گردد یا این‌بار او به تیم دیگری خواهد پیوست.

برچسب ها
کد خبر : 9135
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمدرضا - 2 ماه پیش

ترو خدا بزارید تشریف ببره بابا والله دفاع پرسپولیس خوبه که توپ نزدیک دروازه پرسپولیس نمیاد.
3 2
کاربر میهمان

جعفر - 2 ماه پیش

این هیچ جایی برای رفتن نداره سال گذشته هم از این بازی ها درآورد . این آقارو ما خودمون بزرگش کردیم وگرنه بقیه دروازه بانامون مگه چی از این کم دارن.
2 2
کاربر میهمان

علی مظفری - 2 ماه پیش

رفتنی باید بره خوب، دروازه‌بان ششدانگ نبود که، 3 تا گل از استقلال خوزستان نیمه اول بازی تو تهران خورد.
0 0
پربازدیدترین اخبار