loader
03:57
0
کد خبر : 5492

فجر سپاسی – گل‌گهر سیرجان؛ راه فرار مرد یونانی برای رسیدن به موفقیت

فجرسپاسی و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که سرمربی یونانی تیم سیرجانی به دنبال اثبات خود است.

فجر سپاسی – گل‌گهر سیرجان؛  راه فرار مرد یونانی برای رسیدن به موفقیت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در یکی دیگر از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، فجر سپاسی در شیراز میزبان گل‌گهر سیرجان است. فجرسپاسی در لیگ یک از مدعیان صعود به لیگ برتر است و می خواهد دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد. آنها میزبان تیم پر امکانات و خوب گل‌گهرسیرجان هستند اما قطعا مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر می‌داند ممکن است در شیراز غافلگیر شود، چون فجر بازیکنان جوان و دونده و با کیفیتی دارد که در صورت بازی مغرورانه بازیکنان گل‌گهر می‌توانند باعث حذف این تیم شوند.

مهدی رجب‌زاده در دومین فصل حضور خود در این تیم شیرازی می‌خواهد ماموریت بازگشت مجدد به لیگ برتر را به سرانجام برساند. زردپوشان استان فارس با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول لیگ یک قرار دارند و این تیم بازیکنان شاخص سابقاً لیگ برتری متعددی مثل مهدی شریفی، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، حمید ملکی، علی فتحی و علی نجفی را در ترکیب خود می‌بیند.

در سمت مقابل گل‌گهر بازهم نتوانسته این فصل به برنامه‌ریزی و رویای خود برای کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر برسد و برای قرارگیری بین چهار تیم برتر جدول کار دشواری دارد و شاید موفقیت در جام حذفی، آخرین شانس مارینوس اوزونیدیس و شاگردانش برای کسب این مهم باشد.

نکته آماری بازی‌های دو تیم هم به نفع تیم سیرجانی است و گل‌گهر از ۱۰ بازی برگزار شده بین دو تیم در لیگ آزادگان و لیگ برتر هی\‌وقت مقابل فجر بازنده نبوده تا شاگردان سرمربی یونانی با روحیه خوبی راهی شیراز شوند.

در مرحله قبلی جام حذفی فجرسپاسی پس از تساوی یک - یک در وقت‌های اضافه و قانونی مقابل نیروی زمینی تهران، در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و گل‌گهر در سیرجان با دو گل از سد تیم لیگ دویی نیکا پارس چالوس گذشت.

برچسب ها
کد خبر : 5492
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار