loader
14:33
0
کد خبر : 11341

فرجی: ما ژن قهرمانی داریم؛ هواداران نگران جداشده‌ها نباشند!

مدافع پرسپولیس در گفتگوی جالب درباره آخرین شرایط تیمش و البته بازیکنان جدا شده صحبت کرده است.

فرجی: ما ژن قهرمانی داریم؛ هواداران نگران جداشده‌ها نباشند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، فرشاد فرجی درباره شرایط پرسپولیس در فصل جدید گفت: ۱۵ روز است تمرینات ما شروع شده و تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم. مربی بدنساز تیم سخت‌گیر و فشار تمرینات هم بسیار بالاست. البته تمرینات شادابی انجام می‌دهیم و اگر این تمرینات را ادامه دهیم با توجه به شرایط فنی بازیکنان عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

عملکرد خوبی در بازی‌های دوستانه داشتیم

همیشه در تمرینات پیش فصل، بازی‌های دوستانه برابر تیم‌های آکادمی و سبک‌تر برگزار می‌شود تا بازیکنان در این مسابقات مصدوم نشوند. در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان هم شرایط فنی خوبی را به نمایش گذاشتند. در این بازی‌ها مربی بدنساز تیم هم شرایط بازیکنان را زیر نظر داشتند. در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی پیش رو داریم که امیدوارم در این بازی‌ها هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

گاریدو خیلی سختگیر است

 گاریدو در تیم‌های بزرگ و مطرح و پر هواداری کار کرده است. او تجربه کافی دارد و شرایط را می‌سنجد. او بر خلاف نشست‌های خبری در تمرینات بسیار سخت‌گیر، پر تلاش نکته‌سنج است. او بیشتر روی کارهای فنی تمرکز دارد تا اینکه به حاشیه‌ها فکر کند.

خیال هواداران راحت باشد

تصمیمی که بیرانوند، اسماعیلی‌فر و ترابی گرفتند شخصی است و در حیطه کاری من نیست درباره آن صحبت کنم اما برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم. ما در حال حاضر فقط نتوانستیم دروازه‌بان جذب کنیم و در این زمینه باشگاه در تلاش است گزینه خوب و مطمئن به تیم اضافه کند. در پست دافع راست العملود به تیم اضافه شد که عملکرد فنی بسیار خوبی دارد و این موضوع ما را امیدوار کرد. فرشاد احمدزاده هم بسیار با تجربه است و می‌تواند به تیم کمک کند. خوشحالیم که بازیکنان با کیفت دیگری نظیر علی علی‌پور داریم. می‌دانیم هواداران نگران هستند اما خیال هواداران راحت باشد و نگران نباشند، امسال هم در لیگ نخبگان، لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خوبی خواهیم داشت.

پرداخت مطالبات به بازیکنان انرژی مثبت داد

امسال برای اولین بار باشگاه پیش از آغاز فصل تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و این موضوع باعث شد بازیکنان به آینده امیدوار باشند و انرژی مثبت به ما داد.

ما ژن قهرمانی داریم

ما در لیگ نخبگان نباید خودمان را دست کم بگیریم و هواداران هم انتظار موفقیت دارند. ما هم از خودمان چنین انتظاری داریم. تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا پر قدرت ظاهر شویم و برای پرچم پرسپولیس می‌جنگیم اما باید بپذیریم که جنگ نابرابری در جریان است. تیم‌های حوزه خلیج فارس بدون سقف بودجه بازیکنان خوبی جذب می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. با این حال ما ژن قهرمانی داریم و تا آخرین روز برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم. همیشه گفته‌ام قهرمانی پرسپولیس فقط منوط به عملکرد در زمین نیست؛ تیم نیاز به همدلی دارد و این موضوع به ما خیلی کمک می‌کند. امسال هم تلاش می‌کنیم همدل باشیم تا با تمرینات خوب قدرتمند روانه بازی‌ها بشویم.

قرعه‌کشی لیگ اهمیتی ندارد

فرقی ندارد در هفته‌های اول با چه تیم هایی روبرو می‌شویم . تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، خیلی برایش اهمیت ندارد برابر چه تیمی قرار می‌گیرد. ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم وعملکرد خوبی داشته باشیم.

برچسب ها
کد خبر : 11341
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار