loader
03:57
0
کد خبر : 1851

فرهاد مجیدی، یک قدم تا تحقق رویایی جاه‌طلبانه

سرمربی سابق استقلال در آستانه کسب افتخاری بزرگ قرار گرفته است.

فرهاد مجیدی، یک قدم تا تحقق رویایی جاه‌طلبانه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال داشت با فرهاد مجیدی بعد از 10 سال قهرمان لیگ برتر می شد آن هم بدون شکست؛ اتفاقی رویایی برای هواداران آبی که شاید خوش‌بین ترین آنها هم فکرش را نمی‌کرد. در آن فصل با توجه به جدایی ستاره‌هایی مثل مهدی قایدی، دیاباته، میلیچ و سرباز شدن دو رکن اساسی خط دفاعی، این تیم حتی بتواند سهمیه بگیرد اما تیم فرهاد مجیدی دست به حرکتی خارق‌العاده زد و اولین قهرمانی اسطوره محبوب آبی ها تبدیل شد به گلدن کاپ، یعنی قهرمانی بدون باخت. اما طعم شیرین این قهرمانی برای آبی ها دوام زیادی نداشت. مجیدی ترجیح داد به جای اینکه در استقلال بماند لژیونر شود و بخش دیگری از رویاهایش را در جای دیگری جز تیم محبوبش دنبال کند. او که بهتر از هر کسی شرایط باشگاه را می دانست و مطمئن بود رویای بزرگش یعنی کسب ستاره سوم با استقلال خیلی دور از دسترس است به امارات رفت تا بعد از سال‌ها ایران به جای بازیکن، به یک کشور دیگر مربی صادر کند. او حالا در نزدیکی یک رویای دیگر است؛ قهرمانی با ببرها!

تحول کلبا با فرهاد

مجیدی در اولین سال حضورش در امارات با تیم متوسط کلبا در میانه‌های جدول لیگ امارات قرار گرفت. آنها سال گذشته با فرهاد مجیدی توانستند در یک فصل بیش از 30 امتیاز کسب کنند و در نهایت تیمی که همواره جزو ضعیف های لیگ امارات بود توانست خود را به میانه های جدول برساند و نسبت به فصل گذشته، 5 امتیاز پیشرفت و صعود 3 پله‌ای را تجربه کند که نشان از موفقیت سرمربی ایرانی در اولین تجربه حضورش در خارج از فوتبال ایران دارد. علاوه بر این کلبا با فرهاد مجیدی توانست برای اولین بار به تیم ملی امارات بازیکن بدهد تا مدیران این باشگاه قرارداد مجیدی را تمدید کنند تا نشان دهند از عملکرد سرمربی ایرانی خود راضی هستند.

رویای قهرمانی در نزدیکی واقعیت!

حالا فرهاد مجیدی در آستانه کسب افتخاری بزرگ در فوتبال امارات است. سرمربی سابق استقلال در دومین سال حضورش در اتحاد کلبا در آستانه اولین کسب قهرمانی‌اش به همراه این تیم در امارات قرار دارد. تیم فرهاد که تا همین جای کار هم فراتر از انتظارات ظاهرا شده جمعه همین هفته باید در نیمه نهایی جام بانک ابوظبی به مصاف العین برود تا یک قدم دیگر به اولین جام قهرمانی‌اش نزدیک شود. البته کار برای مجیدی و شاگردانش بسیار سخت است چون العین از تیم های قدرتمند لیگ امارات است و در حال حاضر هم در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد؛ با این حال مجیدی که تیمش توانسته لقب غول کش را به خود اختصاص دهد این شانس را دارد تا با پیروزی مقابل العین در یک قدمی کسب افتخاری بزرگ قرار بگیرد. کلبا امسال در مسابقات لیگ توانست با تساوی 2 - 2 العین را متوقف کند و این شانس را دارد که مقابل این تیم پیروز شود. نکته جالب درباره فرهاد مجیدی و العین این است که فرهاد سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با تیم العین را در کارنامه خود دارد و در فرمت جدید لیگ قهرمانان، تنها ایرانی است که توانسته این جام را کسب کند. حالا باید دید او می‌تواند با شکست تیم سابقش قدم بزرگی به سمت تحقق یکی از رویاهاش در عرصه مربیگری بردار یا نه. ناگفته نماند که این بازی به اندازه ای برای باشگاه کلبا مهم است که مدیران این تیم برای هجوم تماشاگران برای این بازی حساس ترفندی را درنظر گرفته و بلیت های بازی را رایگان کرده و برای تماشاگران به قید قرعه جایزه خواهند داد.

برچسب ها
کد خبر : 1851
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار