loader
13:22
0
کد خبر : 6627

فروش اولین قرارداد مسی برروی دستمال کاغذی با قیمتی نجومی

اختصاصی / اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا که برروی یک دستمال کاغذی نوشته شده بود، در یک حراجی آنلاین به قیمت تقریباً 900 هزار یورو به فروش رسید.

فروش اولین قرارداد مسی برروی دستمال کاغذی با قیمتی نجومی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، زمانی که مدیران باشگاه بارسلونا برای اولین بار با لیونل مسی قرارداد می‌بستند، هرگز فکرش را هم نمی کردندکه داستان ماجراجویی‌شان با این بازیکن آرژانتینی به اینجا بکشد.

اولین قرارداد مسی با باشگاه کاتالان در دسامبر سال 2000 و زمانی که مسی تنها 13 سال سن داشت برروی یک دستمال کاغذی نوشته شد و زیر آن امضای چارلی رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه کاتالان دیده می‌شود.

این دستمال کاغذی تا پیش از این در اختیار اوراسیو گاگیولی، یک مدیربرنامه آرژانتینی بود که اخیراً آن را به یک حراجی آنلاین سپرده بود و این قرارداد ارزشمند بعد از به نمایش در آمدن در پاریس، نیویورک و لندن برای 9 روز به صورت آنلاین به حراج گذاشته شد.

قراردادی که در سال 2000 با باشگاه بارسلونا به امضا رسید، سرنوشت این باشگاه و خود مسی را تغییر داد و ستاره آرژانتینی با پیراهن تیم کاتالان تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال شد و در طول این مدت با بارسلونا به 35 جام قهرمانی رسید.

یان الینگ، رئیس بخش کتاب و دستنویس‌های حراجی بنهامز نیویورک در این باره گفته:« از زمانی که این قرارداد به حراج گذاشته شد، مورد توجه هواداران بین المللی فوتبال قرار گرفت و یکی از هیجان انگیزترین اشیای حراجی ما بود.»

او ادامه داد:« بله این فقط یک دستمال کاغذی بود؛ ولی یک دستمال کاغذی معروف که شروعی بر کارنامه فوتبالی لیونل مسی تلقی می‌شود. همین دستمال زندگی او و آینده باشگاه بارسلونا را تغییر داد و یکی از درخشان ترین لحظات تاریخی دنیای فوتبال را رقم زد.»

این قرارداد ارزشمند با قیمت 890 هزار یورو به حراج گذاشته شد و به فروش رسید.

برچسب ها
کد خبر : 6627
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار