loader
20:05
0
کد خبر : 10641

فریاد پیروزی ال‌ماتادور در خاک سوئد؛ من هنوز زنده‌ام!

رافائل نادال در ماراتنی ۴ ساعته، باورنکردنی و نزدیک با پیروزی ۲ - یک مقابل ماریانو ناوونه راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ۲۵۰ امتیازی بوستا در سوئد شد.

فریاد پیروزی ال‌ماتادور در خاک سوئد؛ من هنوز زنده‌ام!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اسطوره ۳۸ ساله اسپانیایی در جدالی که با زمان ۴ ساعت رکورد طولانی‌ترین بازی ۲ از ۳ تاریخ تنیس مردان را شکست و ۱۸ بریک سرویس داشت، شکست در تایبریک ست اول را با پیروزی ۷-۵ در ست دوم پاسخ داد و در ست سوم بعد از اینکه ۵-۲ جلو افتاد، با مقاومت حریف سرسخت آرژانتینی بالاخره ۷-۵ پیروز شد تا به اولین نیمه‌نهایی خود در رقابت‌های این فصل برسد.

این اولین نیمه‌نهایی یکی از پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ از سال ۲۰۲۲ به بعد به حساب می‌آید. نادال بعد از حدود ۵ ماه دوری از مسابقات رسمی تنیس، موفق شد در یک تورنومنت بین‌المللی ATP به مرحله نیمه نهایی برسد. دلیل دوری نادال از مسابقات، بهبود مصدومیت کهنه از ناحیه لگن و استراحت و آمادگی بیشتر برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان شده بود.

پیش از این نادال در مسابقات گرنداسلم رولند گاروس در همان مرحله اول با قرعه‌ای سخت مواجه شد و با نتیجه ۳- صفر مقابل الکساندر زورف شکست خورد و حذف شد. زورف در نهایت به فینال رولند‌ گاروس رسید و مقابل کارلوس آلکاراس هم‌وطن نادال شکست خورد و نایب قهرمان شد.

نادال برای صعود به فینال این مسابقات باید فردا با دویه آیدوکوویچ، نفر ۱۳۰ رده‌بندی جهانی رقابت کند.

این تنیسور افسانه‌ای پس از این پیروزی سخت در مصاحبه کنار زمین با فریاد از عبارت I am alive به معنی من هنوز زند‌ه‌ام استفاده کرد و در ادامه گفت: من اینجا در نیمه‌نهایی حاضرم اما باید ریکاوری کنم چون باید با بدن‌های جوان رقابت کنم که کار بسیار مشکلی است.

برچسب ها
کد خبر : 10641
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار