loader
17:51
0
کد خبر : 12483

فلیک: مشتاقانه منتظر تقابل با والنسیا هستم

سرمربی بارسلونا در نشست خبری اولین مسابقه رسمی خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.

فلیک: مشتاقانه منتظر تقابل با والنسیا هستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بارسلونا از ساعت ۲۳ روز شنبه در اولین هفته لالیگا میهمان والنسیا در ورزشگاه مستایا خواهد بود.

هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی تیم بارسلونا، در اولین نشست خبری خود در لالیگا شرکت کرد.

تقابل با والنسیا 

من مشتاقانه منتظر این بازی هستم. می‌دانم دیدار با والنسیا همیشه سخت است. بازی دشواری خواهد بود. آن‌ها دوست دارند حمله کنند، بنابراین ما باید مراقب فضای بین دفاع و دروازه باشیم. در روزهای اخیر برای بازگرداندن توانایی‌هایمان استفاده کرده‌ایم. تیم در بازی خوان گامپر خسته بود، اما فردا مطمئنم بهتر عمل خواهیم کرد. 

رقابت قهرمانی با رئال مادرید

بارسلونا تیمی باکیفیت است، چه وقتی توپ را در اختیار دارد و چه وقتی بدون توپ بازی می‌کند. وقتی برنده می‌شویم، همه خوشحال هستند و کار برای ما آسان‌تر می‌شود.

جدایی تیاگو آلکانتارا 

من و تیاگو آلکانتارا رابطه بسیار خوبی با هم داریم. وقتی تصمیم به بازنشستگی از فوتبال گرفت، به او گفتم تو را در آینده به عنوان یک مربی خواهم دید. به او گفتم اگر نیاز داشتی من کمکت خواهم کرد. حالا آرنائو بلانکو از لاماسیا را در کنارم خواهم داشت. نمی‌دانم تیاگو روزی بازمی‌گردد یا نه. 

وضعیت بازیکنان غایب

گاوی در تمرینات سخت تلاش می‌کند، اما هنوز به زمان نیاز دارد. وقتی او برگردد، به عنوان یک بازیکن کلیدی از او استفاده می‌کنیم. پدری بازیکن خاصی است که می‌تواند جریان بازی را عوض کند. ممکن است در نیمه دوم بازی فردا از او استفاده کنیم. می‌دانم او بسیار به ما کمک خواهد کرد. اولمو شرایط بدنی ایده‌آل را برای بازی فردا ندارد. چون دیرتر تمریناتش را با ما شروع کرد. 

برچسب ها
کد خبر : 12483
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار