loader
04:37
0
کد خبر : 5113

فولاد خوزستان - مس رفسنجان؛ ویسی و تیم جدیدش رنگ خوشی را می‌بینند؟

اختصاصی/ فولاد و مس عصر امروز در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که تیم متمول و پرمهره خوزستانی در عین ناباوری سایه سقوط را روی سرش احساس می‌کند.

فولاد خوزستان - مس رفسنجان؛ ویسی و تیم جدیدش رنگ خوشی را می‌بینند؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ششمین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر بین فولاد خوزستان و مس رفسنجان برگزار خواهد شد. این بازی عصر جمعه 31 فروردین ساعت 18:10 در استادیوم فولاد آرنا برگزار می‌شود. مس رفسنجان در حالی این هفته برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت. منتظر محمد، ستاره چپ پای مس ایران را ترک کرده و برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال عراق به سر می‌برد.

مس رفسنجان به جز منتظر، دیگر بازیکن عراقی خودش یعنی علی عدنان را هم در اختیار ندارد. این بازیکن محروم است و نمی‌تواند تیمش را در مصاف با فولاد همراهی کند.

در سمت مقابل با تصمیم هیات‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان و در پی کسب نتایج ضعیف تیم در هفته‌های اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد به میزان ۲۰ درصد جریمه شدند. فولاد خوزستان با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایستاده است.

مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی در هفته نهم لیگ برتر موفق شد فولاد را شکست بدهد و در پایان این هفته ۱۴ امتیاز داشت. حالا محرم نویدکیا امیدوار است در اهواز مقابل فولاد در دور برگشت به برد برسد و از رکوردی که ساکت الهامی به جا گذاشت، عبور کند. هرچند حریف روز جمعه نارنجی‌پوشان هم تیم قدرتمندی است و در خانه خود برای بهبود شرایطش در جدول تلاش خواهد کرد.

باید دید مس رفسنجان در اهواز چه کاری را از پیش خواهد برد و می‌تواند با برد مقابل فولاد همچنان از نظر امتیازی از تیم نیم فصل اول با هدایت الهامی پیش باشد، یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

برچسب ها
کد خبر : 5113
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار