loader
04:09
0
کد خبر : 3531

فولاد - سپاهان؛ بحران‌زده‌های لیگ به دنبال جبران

دو تیم فولاد و سپاهان در حالی امروز در یک مسابقه حساس به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم هفته گذشته شکست خوردند.

فولاد - سپاهان؛ بحران‌زده‌های لیگ به دنبال جبران

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در یکی ازحساس‌ترین بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر دو تیم فولاد و سپاهان در اهواز به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم صنعتی و ثروتمند فوتبال ایران این روزها اصلا شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند. سپاهان که در برهه‌ای از فصل صدرنشین لیگ بود و حتی تا پیش از بازی مقابل استقلال می‌توانست دوباره به صدر برگردد، پس از ثبت ۵ شکست متوالی در لیگ شرایط عجیبی را سپری می‌کند.

سپاهان آخرین برد خود را مقابل هوادار و در ۲۸ آذرماه به دست آورد و آنها نزدیک به ۳ ماه است در لیگ برتر پیروز نشده‌اند! شاگردان مورایس مقابل آلومینیوم اراک، شمس‌آذر، گل‌گهر، استقلال و پیکان شکست خوردند و در حال حاضر با دو بازی کمتر و ۳۱ امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

در سپاهان شهریار مغانلو و رضا اسدی هرکدام با ۹ گل زده بهترین بازیکنان تیم مورایس هستند و در صدرجدول گلزنان لیگ برتر هم قرار دارند. 

در طرف مقابل هم فولاد پس از حضور احمد آل‌نعمه به عنوان سرمربی یک برد، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده است. آنها هفته گذشته مقابل پرسپولیس در حالی که دوبار از حریف نامدار خود پیش افتاده بودند، در نهایت ۴-۲ شکست خوردند تا با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم قرار بگیرند. در تیم فولاد هم ساسان انصاری با ثبت ۳ گل و ۳ پاس گل بهترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود.

بازی رفت دو تیم با پیروزی ۳-۱ سپاهان در نقش جهان به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 3531
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار