loader
10:20
0
کد خبر : 7148

فولاد - پیکان؛ برنده زنده می‌ماند

فولاد و پیکان که در خطر سقوط از لیگ برتر هستند امروز در اهواز به مصاف هم می‌روند و برد هر کدام از دو تیم، می‌تواند ضامن بقای تیم برنده در لیگ برتر باشد.

فولاد - پیکان؛ برنده زنده می‌ماند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و نهم لیگ برتر که می‌تواند سرنوشت یکی از تیم‌های سقوط کرده را مشخص کند، دیدار فولاد و پیکان در اهواز است. جدالی که در دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید اما با توجه به جایگاه فعلی دو تیم در لیگ برتر و فاصله یک امتیازی آنها، هر دو برای بقا در لیگ محکوم به برد هستند.

فولاد و پیکان هر دو فصل را با تغییر سرمربی پشت سر گذاشته‌اند اما حتی این اتفاق هم نتوانست شرایط آنها را به طور محسوسی تغییر دهد و حالا در فاصله دو هفته مانده تا پایان لیگ، جزو فانوس به دستان لیگ هستند.

فولاد هفته گذشته از میزبانی خود نهایت بهره را برد و توانست بردی بسیار مهم را کسب کند تا در روز توقف رقبای قعر جدولی، شرایط بهتری در جدول داشته باشد. شاگردان ویسی این هفته این فرصت را دارند تا در دیداری که میزبان پیکان هستند، سه امتیاز را کسب کنند تا خیال شان تا اندازه زیادی از بقا راحت شود.

در آن سوی میدان پیکان با رضا عنایتی توانست نتایج خوبی بگیرد اما ناگهان با افت روبرو شد و حالا برای ماندن در لیگ چاره‌ای جز برد خارج از خانه مقابل فولاد ندارد.

پیکان هفته گذشته تراکتور را متوقف کرد اما نکته ناامید کننده اینجاست که شاگردان رضا عنایتی 6 بازی است که در لیگ برتر بردی به دست نیاورده‌اند. علاوه بر این عنایتی در دوران مربیگری خود نتوانسته فولاد را ببرد و باید دید در این دیدار مهم این طلسم شکسته می‌شود یا خیر. پیکان برای بازی فردا مهره کلیدی خود یعنی رضا ثابت ایمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

در حال حاضر فولاد با ۲۵ امتیاز چهاردهم است و پیکان با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد.

برچسب ها
کد خبر : 7148
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار