loader
22:29
0
کد خبر : 6961

فولاد 1 - 0 ذوب‌آهن؛ سه امتیاز حیاتی ویسی را در لیگ نگه داشت

فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر از سد ذوب آهن گذر کرد و 3 امتیاز شیرین را به حساب خود ریخت.

فولاد 1 - 0 ذوب‌آهن؛ سه امتیاز حیاتی ویسی را در لیگ نگه داشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران دو تیم فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، موسی کولی‌بالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، محمد عسکری، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا 

ترکیب ذوب آهن: محسن فروزان ،سید محمدقریشی ،فریبرزگرامی ،دانیال ایری ،امیرحسین جدی،گریگول چاپرادزه،کمال کامیابی نیا،فردین معصومی،محمدحسین اسلامی،مجید علیاری و محمدجوادمحمدی 

فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم فوتبال ایران میزبان و پذیرای ذوب آهن اصفهان بود که شاگردان عبدالله ویسی که پیش از شروع این بازی، خطر نزدیک شدن به منطقه سقوط را احساس می‌کردند، موفق شدند با تک گل موسی کولیبالی به نتیجه برتری برسند.

بازی در نیمه اول شرایط پایاپایی داشت و موقعیت‌های خلق شده توسط بازیکنان دو تیم راه به چهارچوب یکدیگر نمی‌برد اما در نیمه دوم شرایط متفاوت بود. 

فولاد خوزستان که از نتایج بازی‌های همزمان آگاه بود، برای کسب حداکثر امتیاز این بازی به آب و آتش زد و در نهایت اشتباه فروزان و همچنین ضربه سر خوب کولیبالی باعث شد این تیم به گل پیروزی دست پیدا کند. 

بازی تا پایان با همین نتیجه یک بر صفر ادامه پیدا کرد تا در نهایت فولاد خوزستان ۳ امتیازی بسیار مهم را در ورزشگاه خانگی خود به دست بیاورد.

فولاد خوزستان با پیروزی خوبی که برابر ذوب آهن تجربه کرد، اکنون ۲۵ امتیازی شد و تیم عبدالله ویسی اختلاف خوبی با منطقه سقوط ایجاد کرده است. ذوب آهن هم با ۳۶ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

خلاصه بازی فولاد ۱-۰ ذوب آهن را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6961
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار