loader
22:50
0
کد خبر : 7231

فولاد 2 - 2 پیکان؛ رستگاری عنایتی در دقیقه 98

تقابل پیکان و فولاد خوزستان در شرایطی با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید که پیکانی‌ها در دقیقه 98 موفق به زدن گل تساوی شدند.

فولاد 2 - 2 پیکان؛ رستگاری عنایتی در دقیقه 98

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در جدال ۲ تیم مدعی سقوط، فولاد و پیکان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که تقابل‌شان با تساوی ۲-۲ تمام شد. حامد پاکدل و علی قربانی برای پیکان و لوکاس کاندیدو و حمید بوحمدان برای تیم فولاد در این بازی گل زدند.

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، جفرسون، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، مبین دهقان، دانیال جهانبخش ، محمدجواد آزاده،  مجتبی حق دوست ، حامد پاکدل و علی قربانی

شرح اتفاقات مسابقه:

پیکان و فولاد با این تساوی ۲۷ و ۲۶ امتیازی شدند و به‌ترتیب در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار دارند تا همچنان خطر سقوط را احساس کنند. فولاد هفته آینده با نساجی بازی داد و پیکان هم در یک بازی سخت به مصاف استقلال می‌رود.

این بازی که در دقایق ابتدایی خود با برخوردهای فیزیکی شدید بین بازیکنان دو تیم همراه بود، در دقیقه بیست و ششم نخستین گل خودش را دید.

حامد پاکدل از غفلت خط دفاعی فولاد استفاده کرد و با ضربه آرام گل اول را به ثمر رساند اما خوزستانی‌ها که نمی‌خواستند در این دیدار متحمل شکست شوند، با گل کاندیدو در دقیقه ۴۰ به بازی برگشتند و در ادامه هم خیلی زود با گل حمید بوحمدان در دقیقه چهل و نهم موفق شدند ۳ امتیاز این بازی مهم را کسب کنند.

البته که این پایان کار نبود؛ درست در شرایطی که عبدالله ویسی جشن بقا گرفته بود، در دقیقه ۹۸ ارسال دهقان به قربانی رسید و بازیکن سابق فولاد خوزستان با ضربه سر خود، گل تصاویر به ثمر رساند تا جدال نفسگیر بقا در لیگ همچنان با جذابیت تمام دنبال شود.

برچسب ها
کد خبر : 7231
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار