loader
15:28
0
کد خبر : 9818

فونسکا: به میلان آمده‌ام که جام ببرم

پائولو فونسکا، سرمربی میلان وعده‌هایی امیدوارکننده‌ای به هواداران این تیم داد.

فونسکا: به میلان آمده‌ام که جام ببرم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پائولو فونسکا، سرمربی 51 ساله پرتغالی جانشین استفانو پیولی شده و هدایت میلان را از شروع فصل 25-2024 در دست خواهد داشت. فونسکا که به ایتالیا آمده، تمرینات میلان را خیلی سریع استارت زده و اولین نشست خبری‌اش به‌عنوان سرمربی میلان برگزار شد.

پائولو فونسکا در اولین نشست خبری‌اش در نقش سرمربی روسونری، در خصوص نکاتی چون جذب یک مهاجم نوک و جاه‌طلبی برای کسب جام صحبت کرد. وب‌سایت فوتبال ایتالیا، پنج نکته برجسته از صحبت‌های روز گذشته فونسکا را منتشر کرده است.

فتح جام‌ها

اول از همه باید از نحوه استقبالی که از من شد تشکر کنم. از باشگاه میلان بابت اعتمادی که به من نشان داد، متشکرم. انگیزه‌های زیادی دارم و مطمئنم می‌توانیم اینجا کنار هم کارهای بزرگی انجام دهیم. به میلان پیوسته‌ام تا جام ببریم. از موزه باشگاه بازدید کردم؛ تاریخ میلان را دیدم و اشتیاق زیادی دارم تا بخشی از این تاریخ باشم. زلاتان [ابراهیموویچ] جای خالیِ جام جدید را نشانم داد. می‌خواهم عضوی جدید از تاریخ میلان باشم و آماده شروع کار هستم. 

هویت میلان

فوتبال تهاجمی جزو تاریخ و DNA میلان است و ما هم می‌خواهیم همین مسیر را طی کنیم. ساختن تیمی تهاجمی کاری است که می‌خواهم در میلان انجام دهم؛ تیمی با ذهنیت تهاجمی که واکنش‌گرا نیست و خوب بازی می‌کند. من می‌خواهم قهرمان شوم اما در عین حال سبک بازی هم مهم است. می‌خواهم کاری کنم هواداران میلان مفتخر شوند. ساختن تیمی با هویت قدرتمند برایم مهم است.

جذب مهاجم نوک

خرید مهاجم به بازیکنانی که در دسترس داریم و ساختاری که می‌خواهیم از آن بهره گیریم بستگی دارد. در لیل من حتی بدون مهاجم هم بازی کرده‌ام. باور دارم به مهاجمان متفاوتی نیاز داریم. چیزی که مهم است، بازی در یک‌سوم تهاجمی است؛ پس به مهاجمی نیاز داریم که بتواند بدون فضای زیاد در 30 متر پایانی زمین هم بازی کند. 

خوابیدن در میلانلو

من باید سخت کار کنم و این خیلی ساده است چون وقت زیادی نداریم. خانواده‌ام همراهم نیستند. طبیعتا ساعات زیادی در روز کار می‌کنم و برایم بهتر است در میلانلو بمانم. من و اعضای کادرفنی‌ام طولانی‌تر کار می‌کنیم و بهتر است که فعلا در میلانلو مستقر شوم. 

پروژه بلندمدت 

کاردیناله نکته مهمی به من گفت که از آن خوشم آمد. میلان فقط نمی‌خواهد قهرمان شود بلکه آینده را هم می‌خواهد. برای آینده، پروژه مهمی داریم و این اهمیت دارد. 

برچسب ها
کد خبر : 9818
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار