loader
08:39
0
کد خبر : 6258

افشای فیلم جنجالی از داور بازی رئال و بایرن!

اختصاصی/ ویدئوی جنجالی از داور لهستانی که قضاوت بازی رئال‌مادرید و بایرن را به عهده داشت منتشر شده است.

افشای فیلم جنجالی از داور بازی رئال و بایرن!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شیمون مارسینیاک داور لهستانی که قضاوت جنجالی دیدار تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ را به عهده داشت در وقت‌های تلف شده بازی زمانی که بایرن توسط دی لیخت گل تساوی را به ثمر رساند با اعلام آفساید گل را مردود اعلام کرد. اتفاقی که در ثانیه‌های پایانی جنجال برانگیز شده است چرا که بایرن می توانست با این گل بازی را به وقت اضافه بکشاند.

اما سوت این داور نقض قوانین جدید داوری بود جایی که باید حتی در صورتی که موقعیت مشکوک به آفساید بود اجازه می‌داد تا حمله بایرن کامل انجام شود اما او به طور غیرقانونی زودتر سوت زد و از این گل جلوگیری کرد.

هواداران بایرن مونیخ در روزهای اخیر به شدت به این داور لهستانی حمله کردند به خصوص پس از اظهارات او مبنی بر عذرخواهی اش به خاطر این اشتباه.

اما ویدئوی جدیدی در ساعات اخیر منتشر شده که جنجال زیادی به پا کرد چرا که این داور در مسابقه ای دیگر و در داخل اتاق داوران کیفی همراه دارد که روی آن لوگوی رئال مادرید دیده می‌شود. در طول این ویدئو مارسینیاک در حال صحبت با داوران دیگر در اتاق ظاهر شد در حالی که یک کیف شخصی مشکی با آرم رئال مادرید روی میز داخل اتاق دیده می‌شود.

این ویدئو توسط حساب های کاربری زیادی در فضای مجازی پخش شد که موجب شد حملات بیشتری به داور مسابقه شده و او را متهم به طرفداری از رئال مادرید و تصمیمات جانبدارانه کردند.

این ویدئو البته هنوز هیچ چیزی را اثبات نمی کند و همچنین مشخص نیست که این کیف رئال مادرید آیا متعلق به مارسینیاک است یا نه. ویدئویی که گفته می‌شود مربوط به یک الی دو سال قبل است.

افشای فیلم جنجالی از داور بازی رئال و بایرن!

 

برچسب ها
کد خبر : 6258
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار