loader
05:40
0
کد خبر : 4341

فیل فودن، مسی جدید پپ: گلزنی در خونش است

اختصاصی / در برد ۱-۴ منچسترسیتی مقابل استون ویلا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، فیل فودن با هت تریک برای آبی‌پوشان تعداد گل‌هایش برای سیتی در تمامی تورنمنت‌های این فصل را به عدد ۲۱ گل و ده پاس گل رساند.

فیل فودن، مسی جدید پپ: گلزنی در خونش است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  فیل فودن با هت تریک برای آبی‌پوشان در دیدار با استون ویلا، تعداد گل‌هایش برای سیتی در تمامی تورنمنت‌های این فصل را به عدد ۲۱ گل و ده پاس گل رساند.

پپ گواردیولا، حالا در صحبت‌هایی به تمجید از توان بالای فودن در گلزنی پرداخته و گفته: « او گلزنی را در خونش دارد. یک مهارت ذاتی است که خاص و ویژه است.» پپ معتقد است که این بازیکن ۲۳ ساله می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شود.

او در ادامه در تمجید از بازیکن جوان تیمش گفت: « فیل وقتی در مرکز بازی می‌کند، گل می‌زند و پاس گل می‌دهد و می‌تواند هرکاری دلش می‌خواهد انجام دهد. به نظرم او یک بازیکن تراز اول است و ما این را می‌دانیم. ذهنش کاملا باز است و هنوز باید روی بعضی چیزها تمرکز بیشتری داشته باشد. چون گاهی وقت‌ها با فکر کردن به امور دفاعی، حواسش پرت می‌شود ولی مهارت ذاتی خوبی دارد. او بازیکن خاصی است.»

سرمربی اسپانیایی سیتی ادامه داد: « اگر منچسترسیتی بد بازی نکند، روند گلزنی فودن ادامه خواهد یافت.»

خود فودن هم خودش را این‌گونه توصیف می‌کند: « من بازیکن تکنیکی‌ای هستم. امسال در فوتبال در حال رشد هستم. می‌دانم که توانایی گلزنی دارم و در بازی اخیر این را نشان دادم و واقعا خوشحالم. همیشه سعی می‌کنم به محوطه جریمه برسم؛ آنجا گل‌ها در انتظارم هستند. واقعا فوتبالم را دوست دارم، با لبخند بازی می‌کنم و سعی می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. می‌دانم که توانایی گلزنی دارم و این را نشان داده‌ام.»

برچسب ها
کد خبر : 4341
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار