loader
07:35
0
کد خبر : 2805

ادعای بزرگ فیگو: من بهترین بازیکن دنیا بودم

اختصاصی/ ستاره سابق تیم ملی پرتغال معتقد است که اگر الان به دنیای فوتبال باز می‌گشت، می‌توانست به خوبی در رئال مادرید فعلی جا بیفتد.

ادعای بزرگ فیگو: من بهترین بازیکن دنیا بودم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لوئیس فیگو ستاره سابق تیم ملی پرتغال و رئال مادرید در مراسم معارفه جایزه Laureus که روز ۲۲ آوریل در شهر مادرید برگزار خواهد شد و خود او یکی از سفیران آن است، صحبت های جالبی را مطرح کرده.

او اعلام کرده که زمانی که فوتبال بازی می‌کرده، بهترین بازیکن دنیا بوده و اگر الان می‌توانست به میدان برود، به خوبی در تیم فعلی رئال مادرید جا می‌افتاده.

فیگو در گفتگو با خبرنگاران گفت: « من از آن دسته افرادی نیستم که در مورد خودم حرف بزنم؛ ولی من بهترین بازیکن دنیا بودم. اگر جایگاهی در یک تیم نمی‌داشتم، فوتبال خیلی بد می‌شد.»

لازم به ذکر است که فیگو در سال ۲۰۰۰، توپ طلا را مال خود کرد.

او در ادامه صحبتهایش به تمجید از جود بلینگهام پرداخت و گفت: « او حیرت‌انگیز است. در این سن و سال، بلوغ خوبی را در فوتبالش می‌بینیم و از کیفیت فوتبالی‌اش مطلع هستیم؛ ولی جا افتادن او در تیمی متفاوت با فوتبالی متفاوت، بیش از هر چیز مرا متعجب کرده. امیدوارم که به همین ترتیب ادامه دهد.»

او در عین حال از پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید استقبال کرد، هرچند که ترجیح داد زیاد وارد این بحث نشود و یادآوری کرد که رئال مادرید همین حالا هم نسل جدید کهکشانی را در اختیار دارد: « واژه "کهکشانی‌ها" توسط رسانه‌های مادریدی ارائه شد ولی بی‌تردید این نسل هم یک نسل از فوتبالیست‌های حیرت‌انگیز هستند.»

برچسب ها
کد خبر : 2805
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار