loader
03:49
0
کد خبر : 2053

جام از دستان مجیدی و قایدی پرید؟

تیم فرهاد مجیدی در فینال مسابقات کاپ امارات شکست تلخی را مقابل العین متحمل شد.

جام از دستان مجیدی و قایدی پرید؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شاگردان فرهاد مجیدی درحالی که فاصله‌ای تا فتح اولین جام در فوتبال امارات نداشتند مقابل تیم قدرتمند العین شکشت خوردند تا کار سختی در بازی برگشت داشته باشند. اتحاد کلبا دیروز درحالی که فرهاد مجیدی را به لیل محرومیت در اختیار نداشت، در ورزشگاه خانگی خود میزبان العینی بود که هدایت آن برعهده هرنان کرسپو مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین است.

شاگردان هرنان کرسپو در واپسین لحظات نیمه نخست در دقیقه ۲+۴۵ توسط سوفیان رحیمی به گل اول رسیدند تا تیم فرهاد مجیدی نیمه اول را بازنده به رختکن برود. در این بازی مجیدی به دلیل محرومیت از روی سکوها تماشاگر نمایش شاگردان خود بود و دستورات تاکتیکی را گابریل پین به بازیکنان منتقل می کرد. با این حال در نیمه دوم و با ورود مهدی قایدی به زمین، کلبا نمایش متفاوتی ارایه داد و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت اما با بدشانسی عجیب قایدی توپ های او به گل تبدیل نشد. قایدی که هنوز سوال های زیادی درباره دلیل بازی نکردن او در بازی ایران و قطر مطرح است، می‌توانست در دقیقه 61 این دیدار یک گل زیبا را وارد دروازه العین کند که با بدشانسی مواجه شد و هنرنمایی او ثمری برای فرهاد مجیدی نداشت.

پس از آنکه بازیکن العین با یک پرتاب اوت، توپ را به پارک یونگ وو، بازیکن ثابت تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا داد، قایدی با سماجت، توانست توپ را از این بازیکن گرفته و به آندرس وومبرگر پاس بدهد که این مهاجم آرژانتینی هم یک و دوی قایدی را جواب داد و توپ را به او سپرد. بازیکن ایرانی کلبا که پارک یونگ وو و همچنین دارامان کوماری مدافع 19 ساله اهل مالی را پیش روی خود داشت، با یک سر توپ تماشایی، هر دو بازیکن را از جریان بازی خارج کرد و وارد محوطه جریمه شد و و با پای چپ، ضربه خود را روانه دروازه العین کرد. شوت زیبای قایدی با فاصله زیاد از دستان خالد عیسی سنگربان العین در حال ورود به درون دروازه بود که با بدشانسی تمام به زیر تیرک افقی دروازه برخورد کرد و کمی جلوتر از خط دروازه فرود آمد و به زمین مسابقه بازگشت که در ادامه آندرس وومبرگر نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و ضربه سر او به دلیل مزاحمت مدافع العین، به بیرون رفت.

قایدی که به اعتقاد کارشناسان می توانست در دیدار ایران و قطر گره گشای تیم ملی باشد در بازی کلبا مقابل العین هم بدشانس بود و در شرایطی که می‌توانست یک گل زیبا را به ثمر برساند، دست خالی زمین مسابقه را ترک کرد تا این روزها بر وفق مراد او نباشد.

درنهایت بعد از اینکه کلبایی ها نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند، در نیمه دوم باز هم این تیم العین بود که به گل رسید و در دقیقه 92 البلوشی گل دوم را وارد دروازه اتحاد کلبا کرد تا تیم العین پیروز بازی باشد تا کلبا در روزی که مجیدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با دو گل مقابل تماشاگران خود شکست خورد تا شانس زیادی در بازی برگشت و صعود به فینال نداشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 2053
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار