loader
05:40
0
کد خبر : 4354

قتل دردناک فوتبالیستی که می‌خواست پویول باشد

اختصاصی / بعد از انتشار خبر درگذشت لوکا فلورس، بازیکن ۲۴ ساله اهل آفریقای جنوبی، دنیای فوتبال عزادار است.

قتل دردناک فوتبالیستی که می‌خواست پویول باشد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، خبر قتل لوکا فلورس که بیشتر با عنوان فوتبالیستی که می‌خواست مثل کارلس پویول باشد، دنیای فوتبال را عزادار کرد. این بازیکن ۲۴ ساله که با تیم ملی آفریقای جنوبی در بازی‌های المپیک توکیو حضور داشت، روز چهارشنبه به طرز دردناکی به قتل رسید.

سارقان در حالی که قصد سرقت خودروی او را در حومه ژوهانسبورگ داشتند، با شلیک گلوله او را به قتل رساندند. گویا به او در حالی که مشغول رانندگی بوده شلیک شده و سپس ماشینش به سرقت رفته است. طبق گفته نیروهای پلیس، این بازیکن جوان یک اتومبیل Golf ۸ GTI قرمز داشت و در نزدیکی یک پمپ بنزین، دو فرد مهاجم با بی ام و سری ۱ سفید به سمت او رفته و به او شلیک کردند.

بعد از این اتفاق، لوک فلورس بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد ولی پزشکان نتوانستند تا جان او را نجات دهند.

سابقه فوتبالی پویول آفریقا

فلورس که در باشگاه کایزر چف بازی می‌کرد، رویای این را داشت که روزی کارلس پویول جدید دنیای فوتبال باشد. او دو بار هم به اردوی تیم ملی بزرگسالان آفریقای جنوبی دعوت شده بود.

سران باشگاه کایزر چف هم ضمن خداحافظی با فوتبالیست فقیدش اعلام کرد که روند تحقیقات آغاز شده و به زودی جزئیات بیشتری دراین باره منتشر خواهد شد.

لوک فلورس که یک بار هم با کارلس پویول دیدار کرده بود و عکسی با او به یادگاری گرفته بود در شبکه‌های اجتماعی در این باره نوشته بود: « آشنا شدن با این اسطوره فوتبال در روز تولدم افتخار بزرگی بود. وقتی بچه بودم، پویول یکی از بازیکنانی بود که او را تحسین می‌کردم و هنوز هم تحسینش می‌کنم. چون وقتی با او آشنا شدم، حس خیلی خوبی به من منتقل کرد.»

برچسب ها
کد خبر : 4354
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار