loader
18:03
0
کد خبر : 10373

سروش پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس: نمی‌دانم چرا اینقدر دروغ‌ زیاد است!

هافبک باتجربه پرسپولیس عصر امروز در دفتر این باشگاه حاضر شد و قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد.

سروش پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس: نمی‌دانم چرا اینقدر دروغ‌ زیاد است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سروش رفیعی امروز (دوشنبه) در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از انجام مذاکرات با مدیران باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد. رفیعی پس از مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، فرشاد فرجی، حسین کنعانی و عیسی آل‌کثیر، ششمین بازیکنی است که قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند.

قرارداد جدید رفیعی با باشگاه پرسپولیس یک ساله خواهد بود.

زمان پرواز می‌کند

رفیعی پس از تمدید یک ساله قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت:«خدا را به این دلیل شکر می‌کنم که می‌توانم یک سال دیگر فوتبال بازی کنم، بدوم و برای کاری که عاشقش هستم تلاش کنم‌. به همین خاطر خوشحالم برای جوانانی که کارشان را تازه شروع کرده‌اند اما نمی‌دانند زمان می‌گذرد و به قول خارجی‌ها "time flies" واقعا زمان پرواز می‌کند‌.»

انتقاد از مردم و فوتبالیست‌ها

رفیعی در ادامه گفت:«وقتی امروز قرارداد می‌بستم، به این فکر می‌کردم سال ۸۶ بود که غلامحسین پیروانی مرا به تیم بزرگسالان فجرسپاسی آورد و چقدر زود گذشت‌. جوانان حواسشان به خیلی چیزها باشد. شاید قرارداد بستن من در کل پنج دقیقه طول کشید اما معطلی اهالی رسانه به این دلیل بود که صحبت‌هایی را می‌شنیدم و حرف‌هایی در مورد اتفاقات ۳۰،۴۰ روز اخیر می‌زدیم‌. اتفاقات عجیب و غریبی که نمی‌دانم چرا آدم‌ها، مردم و فوتبالیست‌های ما این شکلی شدند‌.»

مجازی‌زدگی و دروغ

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت:« دو چیز خیلی فوتبالیست‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و خوب نیست‌. فوتبال ما به مریضی مجازی‌زدگی دچار شده و دیگری هم این است که نمی‌دانم چرا هیچ‌کس راست نمی‌گوید و چرا روی حرف هیچکس نمی‌شود حساب کرد؟ چرا آن‌قدر دروغ زیاد است؟ واقعا خیلی بد است. با این اتفاقات روزهای خوبی در فوتبا‌ل‌مان نداریم.»

برچسب ها
کد خبر : 10373
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار