loader
08:30
0
کد خبر : 3679

قرعه‌کشی یک‌چهارم لیگ اروپا؛ دوئل بزرگ ایتالیایی‌ها، مچ‌اندازی گاسپرینی با کلوپ!

هشت تیم حاضر به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، رقبای خود در مرحله یک‌چهارم نهایی و مسیرشان تا پایان تورنمنت را شناختند.

قرعه‌کشی یک‌چهارم لیگ اروپا؛ دوئل بزرگ ایتالیایی‌ها، مچ‌اندازی گاسپرینی با کلوپ!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا دقایقی پیش در شهر نیون سوئیس به اتمام رسید که طی آن ۸ تیم صعود کرده حریفان خود در این مرحله را شناختند. رم و میلان یک جدال داغ تمام ایتالیایی را برگزار می‌کنند و تقابل لیورپول و لورکوزن به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی تا دیدار نهایی ممکن نخواهد بود.

قرعه کشی لیگ اروپا:

لیورپول - آتالانتا

این بازی تقابل جذاب کلوپ با گاسپرینی خواهد بود. نمایش خیره‌کننده‌ و خردکننده لیورپول در مصاف با اسپارتاپراگ که به برتری ۱۱ بر ۲ مقابل این تیم همراه شد، امید هواداران پرشور لیورپول برای چهارمین قهرمانی در لیگ اروپا را افزایش داده است. از آن طرف  آتالانتا توانست در راه کسب نخستین افتخار اروپایی تاریخ خود از سد صدرنشین لیگ پرتغال بگذرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد.

میلان - رم

این دیدار بی‌شک حساس‌ترین بازی این مرحله خواهد بود؛ تقابل دو تیم بزرگ از فوتبال ایتالیا که در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف یکدیگر بروند.

رمی‌ها سال گذشته در فینال این رقابت‌ها مغلوب سویا شدند و انگیزه زیادی برای فتح این جام دارند و از سوی دیگر میلان سال‌هاست که جام اروپایی بالای سر نبرده و اکنون می‌تواند جزو مدعیان فتح جام باشد.

مارسی - بنفیکا

بنفیکا که در ابتدای دهه ۶۰ میلادی ۲ فصل متوالی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد؛ با وجود ۳ بار صعود به فینال لیگ اروپا، هرگز موفق به قهرمانی در این رقابت‌‌ها نشده است. از سوی دیگر المپیک مارسی در دور گروهی موفق به صدرنشینی نشد و در هر ۲ مسابقه دور حذفی مقابل شاختار دونتسک و ویارئال برای پیروزی به زحمت افتاد؛ هرچند در نهایت با ۲ برد ۵ بر ۳ جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را به دست آورد.

بایرلورکوزن - وستهام

بایرلورکوزن پیش از این تنها یک بار در فصل ۸۸-۱۹۸۷ به قهرمانی در جام یوفا دست یافته است. از سوی دیگر چکش‌ها بعد از قهرمانی در رقابت‌های فصل گذشته لیگ کنفرانس اروپا برای فتح تورنمنت سطح بالاتر یوفا آماده شده‌اند

پیش به سوی دوبلین

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا روز پنج‌شنبه ۲۳ فروردین برگزار می‌شود و دور برگشت، یک هفته بعد در روز ۳۰ فروردین به انجام خواهد رسید. مرحله نیمه نهایی روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد. برنده دیدار لیورپول و آتالانتا در این مرحله به مصاف برنده تقابل مارسی و بنفیکا می‌رود و از سوی دیگر تیم پیروز در جدال رم و میلان به مصاف برنده بازی لورکوزن و وستهام خواهد رفت.

دیدار نهایی چهارشنبه ۲ خرداد در ورزشگاه دوبلین ایرلند برگزار می‌شود و تیم قهرمان جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست خواهد آورد.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم لیگ اروپا را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3679
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار