loader
07:56
0
کد خبر : 3677

جدال غول‌ها در یک‌چهارم لیگ قهرمانان؛ رئال - سیتی یک فینال زودهنگام!

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌ها رقبای خود را در این مرحله شناختند.

جدال غول‌ها در یک‌چهارم لیگ قهرمانان؛ رئال - سیتی یک فینال زودهنگام!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان برگزار شد و به این ترتیب تیم‌ها رقبای خود در این مرحله را شناختند. 

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا:

آرسنال - بایرن مونیخ

رئال مادرید - منچستر سیتی

اتلتیکومادرید - دورتموند

پاری سن ژرمن - بارسلونا

نکته جالب درباره این قرعه، رویارویی رئال مادرید و منچسترسیتی است؛ دو تیمی که در دو فصل گذشته قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند و حالا باید در یک چهارم نهایی مقابل هم قرار بگیرند. رئال مادرید و منچسترسیتی فصل ۲۲-۲۰۲۱ در نیمه نهایی مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ جایی که سیتی در دیدار رفت ۴-۳ پیروز شد اما در دیدار برگشت رئال بازگشتی تاریخی داشت و با برتری ۳-۱ راهی فینال شد. اما یک سال بعد، این‌بار نوبت سیتی بود که بعد از تساوی ۱-۱ در دیدار رفت، در دیدار برگشت به پیروزی ۴-۰ برسد و فینالیست شود.

در مسیر ومبلی

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ فروردین برگزار می‌شود و دور برگشت، یک هفته بعد در ۲۸ و ۲۹ فروردین به انجام خواهد رسید. مرحله نیمه نهایی روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و دیدار نهایی شنبه ۱۲ خرداد در ورزشگاه ومبلی، خانه فوتبال انگلیس، برگزار می‌گردد. در مرحله نیمه‌نهایی برنده تقابل رئال مادرید و منچسترسیتی به مصاف برنده آرسنال و بایرن مونیخ می‌رود و برنده جدال اتلتیکو و دورتموند میزبان برنده بارسا و پاریس خواهد بود. این هشتمین میزبانی ورزشگاه ومبلی از فینال لیگ قهرمانان اروپا ( و جام باشگاه‌ها) خواهد بود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کنید:

.

برچسب ها
کد خبر : 3677
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار