loader
10:44
2
کد خبر : 1736

اعتماد قلعه‌نویی جواب داد؛ همان همیشگی!

ایران در جدال حساس یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن در شرایطی به پیروزی رسید که این بُرد یک نکته جالب داشت.

اعتماد قلعه‌نویی جواب داد؛ همان همیشگی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی ایران با پیروزی شیری مقابل ژاپن توانست به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برسد. دیداری که با توجه به نمایش تیم ملی مقابل سوریه برای ما نگران کننده بود اما شاگردان امیر قلعه نویی واقعا فراتر از انتظارها ظاهر شدند و توانستند بردی شیرین به دست بیاورند.

نکته جالب در این دیدار این بود که قلعه نویی بعد از دریافت گل دوم به همان ترکیب و سیستمی که از ابتدای بازی داشت وفادار ماند. ایران گل اول را از ژاپن در دقیقه 28 دریافت کرد و شاید خیلی از ماها فکر نمی کردیم که تیم ملی بتواند ورق بازی را برگرداند اما نمایش قابل ستایش یوزهای ایرانی باعث شد ژاپن حرفی برای گفتن نداشت. تیم ملی تا زمان زدن گل تساوی برتری که توسط علیرضا جهانبخش به ثمر رسید هیچ تعویضی انجام نداده بود و با همان ترکیب ابتدای بازی برنده شد تا قلعه نویی منتقدان ترکیب ابتدای بازی را داده باشد.

برچسب ها
کد خبر : 1736
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

حسن عشوری - 7 ماه پیش

درباد این پیروزی و برد شیرین نخوابیم و جام رو از دست ندیم ..باید بازیکنان خیلی مواظب باشن ... ممکنه قطر خطرناک باشه ...هنوز کار تمام نشده تو جام ۹۶ هم ب کره ۶ تا زدیم ولی جام نگرفتیم
1 0
کاربر میهمان

Peyman - 7 ماه پیش

بازی با ژاپن و پیروزی افتخار آفرین ایران و یک برد شیرین و تاریخی تمام شد. تمام بازی‌ها در آینده تک به تک بارها دیده خواهد شد. اکنون به فکر قطر و رسیدن به فینال باشیم. جشن قهرمانی در آسیا را با جشن ۲۲ بهمن همزمان کنیم.
-1 0
پربازدیدترین اخبار