loader
16:13
0
کد خبر : 582

از کیفیت بازی تیم ملی راضی نیستم

امیرقلعه نویی در اولین دیدار جام ملتها به پیروزی رسید هرچند او معتقد است که تیم ملی شانس آورد خیلی زود دو گل به ثمر رساند.

از کیفیت بازی تیم ملی راضی نیستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امیر قلعه نویی سرمربی  تیم ملی ایران در پایان بازی برابر فلسطین که به برتری 4 بر یک ایران انجامید گفت:"شانس آوردیم در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری دست پیدا کردیم." او در ادامه همچنین گفت:

بازی اول معمولا بازی سختی است‌ من از کیفیت بازی راضی نیستم اما از نتیجه طبیعتا راضی هستین. تیم فلسطین خیلی تیم خوبی بود ولی ما شانس آوردیم در دقیقه یک به گل برسیم. اگر زمان می گذشت شرایط برای ما سخت تر می شد.

کیفیت باید بالاتر باشد

به هر حال از نتیحه راضی هستیم و خدا را شکر می کنیم. توقع داریم کیفیت بازی ما بالاتر برود. تا فردا باید شاد باشیم و سپس به فکر بازی با هنگ کنگ باشیم.

هربازی یک فینال

ما باید تمام بازی ها را شبیه به فینال ببینیم. از تمام کسانی که آمده بودند تشکر می کنم. خصوصا از هواداران خودمان تشکر می کنیم که در طول بازی و همچنین قبل و بعد از آن ما را تشویق کردند. از باشگاه هایی که با پیام هایشان به من و تیم روحیه دادند تشکر می کنم. بابت حمایت های آنها تشکر می کنم. باید از آنها تشکر ویژه داشته باشم.

تشکر از هواداران

از طرفداران خودمان نهایت تشکر را می‌کنیم که در طول بازی حمایت کردند و انرژی خوبی به ما دادند. از باشگاه‌هایی هم که قبل از بازی پیام دادند و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردند نهایت تشکر را داریم. هم برای من پیام فرستادند هم روی کانال باشگاه‌های خودشان پیام گذاشتند. این نشان می‌دهد این مردم دوست دارند تیم ملی‌شان نتیجه بگیرد. امیدواریم بازی به بازی کیفیت ما بالاتر برود و نتایج خوبی بگیریم. به این تیم خیلی خیلی امیدوارم.

مصدومیت شجاع

خوشبختانه یک تیم واحد هستیم و بازیکنان با هم زیاد فاصله ندارند. حتی سامان فلاح هم می‌توانست در این بازی به میدان برود. امیدواریم شجاع مشکل خاصی نداشته باشد.

آماده ها بازی می کنند

 هرکه درتمرینات آماده تر باشد را به زمین می‌فرستم که خوشبختانه همه آماده‌اند. بخشی براساس قدرت تیمی خودمان و بخشی هم براساس قدرت تیمی حریف شاید تغییراتی داشته باشیم. انصاری فرد و قائدی هم در اردو و هم در تیم باشگاهی آماده بودند و مزدشان را هم گرفتند. شاید در بازی‌های بعد تغییراتی هم داشته باشیم ولی خیلی خوشحالیم. نیروهای جایگزین هم خیلی خوب بازی کردند. مثلا محبی و سردار واقعا خوب بودند. این نشان می‌دهد هدف مشترکی دارند. چه 5 دقیقه بازی کنند چه 90 دقیقه، همه دوست دارند به تیم ملی‌شان کمک و مردم را خوشحال کنند.

این ترکیب جواب داده

ترکیب تیم ما به خصوص در خط میانی به گونه‌ای بود که 2 نوع هافبک برای جنگندگی و بازیسازی گذاشتیم. این ترکیب تا الان خیلی به ما جواب داده است. کیفیت بازی ما خیلی خوب بود. زیاد هم به حریف فضا ندادیم.

یک ایراد داشتیم

یک ایراد داشتیم که باید آنالیز و آسیب شناسی کنیم؛ در 50 متر رو به جلوی خودمان خیلی توپ لو دادیم. این باعث می‌شد به مشکل بخوریم و  مشکل تیمی ما بود. بازی اول هم بود و این اشتباهات باید اتفاق می‌افتاد. درمجموع از هافبک‌ها راضی هستم. شاید بعضی بازی‌ها هم یک مدل دیگر بازی کنیم تا فضا را از تیم حریف بگیریم ولی فعلا این ترکیبی است که درنظر گرفته‌ایم. آنچه از سامان قدوس می‌خواهیم انجام می‌دهد. هم جنگندگی لازم را دارد هم بازیسازی خوبی می‌کند. پاس‌هایی می‌دهد که می‌تواند گره بازی را باز کند.

من و بیرانوند عصبانی شدیم

درفوتبال مد شده به خصوص برای دروازه‌بان‌ها، به دنیال این هستند که کلین‌شیت کنند! گلی هم که خوردیم روی اشتباهات خودمان بود نه قدرت تاکتیکی حریف، طبیعتا هم من عصبانی شدم و هم بیرانوند ولی درمجموع تعویض‌های ما هم رو به جلو بود. یعنی اگر 2 مهاجم را بیرون آوردیم به جایش 2 مهاجم اضافه کردیم. در این بازی باید اینطور بازی می‌کردیم. این مدل بازی کردن هزینه هم دارد. بعضا ضدحمله می‌خورید و به حریف موقعیت می‌دهید ولی همینکه مردم، طرفداران و شما 5 گل دیدید، طبیعتا خوشحال هستید.

برچسب ها
کد خبر : 582
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار