loader
06:57
0
کد خبر : 4041

قهرمانی آمریکا در کونکاکاف؛ یانکی‌ها جام را در خانه نگه‌ داشتند!

اختصاصی / در فینال سومین دوره لیگ ملت‌های کونکاکاف، تیم ملی آمریکا با شکست مکزیک قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد و گام بلندی را در مسیر آماده‌سازی برای جام‌جهانی ۲۰۲۶ برداشت.

قهرمانی آمریکا در کونکاکاف؛ یانکی‌ها جام را در خانه نگه‌ داشتند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال‌برتر، بازی فینال لیگ ملت‌های کونکاکاف بامداد امروز بین تیم‌های آمریکا و مکزیک برگزار شد و تیم ملی آمریکا در پایان توانست مکزیک، مدافع عنوان قهرمانی را شكست دهد.

در پایان این بازی جذاب، کریستین پولیسیک کاپیتان آمریکا جام قهرمانی این دوره را در ورزشگاه تگزاس و مقابل هواداران خودی بالای سر برد. مکزیک در دوره قبلی لیگ ملت‌ها در دیدار فینال، پاناما را شکست داده بود ولی این‌بار نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و با نتیجه ۲ - ۰ مغلوب آمریکا شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

گل‌های آمریکا در بازی فینال را تایلر آدامز در دقایق پایانی نیمه اول و جیوانی رینا در دقیقه ۶۴ بازی به ثمر رساندند. رینا ستاره ۲۱ ساله تیم ناتینگهام فارست و آمریکا، در پایان بازی به عنوان MVP یا تاثیرگذارترین بازیکن سومین دوره لیگ ملت‌های کونکاکاف شناخته شد.

تیم ملی آمریکا که یکی از میزبان‌های جام جهانی ۲۰۲۶ است، در مسیر آماده‌سازی برای این تورنمنت بزرگ قرار است که در کوپا آمه‌ریکای امسال هم حضور داشته باشد تا برای پذیرایی از رقبای خود در جام‌جهانی آماده شود.

برچسب ها
کد خبر : 4041
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار