loader
16:22
0
کد خبر : 13748

قوت گرفتن احتمال جدایی مالک جنجالی چلسی

تاد بولی گزینه فروش سهام خود در باشگاه چلسی را در نظر گرفته است.

قوت گرفتن احتمال جدایی مالک جنجالی چلسی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تاد بولی که طی دو سال حضور خود در چلسی نتوانست محبوبیت هواداران این تیم را به دست آورد، گزینه فروش سهام خود در باشگاه را در نظر گرفته است.

به گزارش کاوه صلح کل از اسکای؛ گروه کلیرلیک کپیتال که 62% از سهام باشگاه لندنی را در اختیار دارد، به هیچ‌وجه از استمفوردبریج خارج نمی‌شود. مالکان اصلی چلسی نه‌تنها قصدی برای فروش سهام خود ندارند، بلکه حاضر هستند برای خرید سهام سایر سرمایه‌گذاران وارد عمل شوند. مطابق یافته‌ها، تاد بولی دو سال پس از این که به عنوان رهبر کنسرسیوم آمریکایی‌ها خرید چلسی را تکمیل کرد، ایده جدایی از باشگاه را بررسی می‌کند. اقبالی و کلیرلیک حاضر به کناره‌گیری از قدرت نیستند و در این مورد مذاکره هم نمی‌کنند. اگر سرمایه‌گذاران دیگر برای فروش سهام خود اعلام آمادگی کنند، آن‌ها برای خرید وارد عمل خواهند شد.

با وجود تنش‌ها، روابط بین اقبالی و بولی را می‌توان حرفه‌ای توصیف کرد. بولی قبل از بازی افتتاحیه فصل مقابل منچسترسیتی در استمفوردبریج، در کنار مدیران کلیرلیک کپیتال حضور داشت. همکاران میلیاردر آمریکایی اعتقاددارند که پس از یک دوره آشفتگی، اکنون ساختار و ترکیب مناسبی را برای بازگرداندن باشگاه به سطح اول وجود دارد. در مورد ساختار مالکیت چلسی، تمامی تصمیمات کلیدی با امضای سرمایه‌گذاران ارشد انجام می‌گیرد. با این حال بولی گزینه فروش سهام خود را در نظر گرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 13748
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار