loader
14:06
0
کد خبر : 7827

قیمت ستاره فوتبال ایران در بازار جهانی کاهش یافت

سایت ترنسفرمارکت که به ارزشگذاری قیمت بازیکنان فوتبال می‌پردازد، در جدیدترین به‌روزرسانی‌اش قیمت سردار آزمون مهاجم ایرانی را ۸ میلیون یورو اعلام کرد.

قیمت ستاره فوتبال ایران در بازار جهانی کاهش یافت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ارزش مهاجم تیم ملی ایران در جدیدترین به‌روزرسانی سایت ترنسفرمارکت به ۸ میلیون یورو کاهش یافت.

آزمون محصول آکادمی سپاهان، حضور در روبین‌کازان، روستوف و زنیت را در فوتبال روسیه تجربه کرد و در ادامه راهی بایر لورکوزن شد. در سال ۲۰۲۲ قیمت سردار آزمون به ۲۵ میلیون یورو رسید که بالاترین ارزش این بازیکن در دوران فوتبالش محسوب می‌شود. سردار که فصل قبل در آ اس رم ایتالیا بازی کرد، در چند مقطع از فصل دچار مصدومیت شد و بعد از پایان قراردادش از این تیم ایتالیایی جدا شد. در حال حاضر ارزش مهاجم ایرانی ۸ میلیون یورو برآورد شده که نسبت به سال گذشته ۲ میلیون یورو کاهش را نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی تابستان سال گذشته به عضویت رم درآمد و در ۲۸ بازی (۲۲ بازی در سری A) سه گل به ثمر رساند و نتوانست با این تیم جامی را به دست بیاورد و در پایان قرارداد قرضی‌اش با رم به لورکوزن بازگشت. او در دیدار با هنگ‌کنگ نیز برای تیم ملی گل زد تا تعداد گل‌هایش در تیم ملی ایران به ۵۳ گل برسد.

برچسب ها
کد خبر : 7827
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار