loader
10:48
0
کد خبر : 1612

فریم‌به‌فریم با اشک‌های مهدی و ژست معنادار قلعه‌نویی!

اختصاصی / مهدی طارمی بازیکن باتجربه تیم ملی ایران با دو کارت زردی که در جریان دیدار تیم ملی مقابل سوریه از داور مسابقه دریافت کرد، مجبور به ترک زمین شد و همین ناراحتی او و اشک‌های بی‌پایانش را به همراه داشت.

فریم‌به‌فریم با اشک‌های مهدی و ژست معنادار قلعه‌نویی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در جریان دیدار دو تیم ایران و سوریه در دور یک هشتم پایانی جام ملت‌های آسیا بود که مهدی طارمی مطابق معمول بیشتر دیدارهای تیم ملی، در جریان بازی در نقش ستاره تیم ظاهر شد ولی در لحظات پایانی مسابقه اوضاع به نحو دیگری برای او رقم خورد.

طارمی در دقیقه ۳۴ مسابقه موفق شد تا یک ضربه پنالتی برای ایران گرفته و آن پنالتی را تبدیل به گل کرد تا ایران را از حریف پیش بیندازد.

ولی در دقایق پایانی نیمه دوم، ورق برای طارمی و ایران برگشت. او در دقیقه ۸۱ کارت زرد اولش را به دلیل تمارض از داور دریافت کرد و دقیقه ۱+۹۰ با خطایی که روی یکی از بازیکنان حریف مرتکب شد، کارت زرد دومش را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

لحظات سخت و دردناک برای طارمی

با اخراج طارمی و در شرایطی که بازی با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، کار حسابی برای ایران گره خورده بود و او با اطلاع از شرایط سختی که برای تیم ایجاد کرده و شانس حضور در بازی بعدی تیم در صورت صعود را از دست می‌داد، مغموم و درهم شکسته بود. او در حالی که کنترلی بر اشک‌هایش نداشت، با سری به پائین، در نهایت استیصال و ناراحتی از زمین خارج شد.

اما آنچه از دید بسیاری از تماشاگران پنهان بود، اتفاقات حاشیه‌ای در جریان و پس از اخراج طارمی بود. پیام نیازمند، دروازه‌بان ذخیره تیم به استقبال دوستش رفت و سعی داشت تا او را دلداری داده و آرام کند. اما در گوشه نیمکت ذخیره‌ها هم چهره درهم، ناامید، متفکر و ناراحت امیرقلعه‌نویی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

عصبانیت قلعه نویی از طارمی در این تصاویر به شدت مشهود است و شدت ناراحتی و عصبانیت او در حدی بود که سرمربی حتی نتوانست در کنفرانس خبری بعد از بازی نیز خودش را کنترل کند و به صورت ضمنی به انتقاد از شاگردانش پرداخت و معتقد بود که بزرگان تیمش در زمین بزرگی نکردند.

طلسم مصاف با ژاپن

نکته جالب توجه اینجاست که طارمی در دوره قبل جام ملت‌های آسیا نیز در بازی با چین از زمین اخراج شد و شانس حضور در بازی تیم ملی مقابل ژاپن را از دست داد و در این دوره از رقابت‌ها نیز به خاطر اخراج در مصاف با سوریه، مجددا در مقابل ژاپن قادر به همراهی تیم ملی نخواهد بود.

عکاس: ابوالفضل امان‌الله/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 1612
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار