loader
05:58
0
کد خبر : 4212

لقب افتخاری سرمربی آرسنال؛ مورینیوی جدید!

اختصاصی / هواداران سیتی بعد از تساوی بدون گل منچسترسیتی و آرسنال از این مسابقه ناراضی بودند و نسبت به تاکتیک‌های سرمربی اسپانیایی تیم حریف، واکنش جالب توجهی نشان دادند و برای او صفت خاصی را برگزیدند.

لقب افتخاری سرمربی آرسنال؛ مورینیوی جدید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تساوی بدون گل دو تیم آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد، باعث شد تا هواداران منچسترسیتی به انتقاد از تاکتیک‌های سرمربی اسپانیایی تیم حریف بپردازند. آرسنال در این بازی رویکردی تدافعی داشت و اکثر بازیکنان در بیشتر دقایق بازی، در یک سوم دفاعی زمین حضور داشتند و مانع از حملات سیتی می‌شدند. در پایان مسابقه، توپچی‌ها تنها در ۲۷% زمان بازی، مالک توپ و میدان بودند.

همین رویکرد، انتقاد هواداران سیتی از نحوه عملکرد آرسنال را به همراه داشت و بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی مسابقه، آنها شروع به گله‌گذاری از میکل آرتتا و تاکتیک‌هایش کردند. این بخشی از پیغام‌های هواداران سیتی است:

  • هر دو اخطار به خاطر اتلاف وقت بود. این یک رویکرد خنده‌دار از آرتتا و عملکرد مضحک داوران بود.
  • راستش را بخواهید، بیشتر از نحوه بازی آرسنال عصبانی هستم تا نتیجه بازی. این مسابقه می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های فصل باشد ولی به نظر می‌رسید که آنها دفاع با ۱۱ بازیکن را دوست داشتند.

  • در بیشتر زمان بازی، آرسنالی‌ها با ۱۱ بازیکن به دنبال توپ بودند و با عدم اقتدار داور بازی، اجازه پیدا کردند که بازی را به مسخره بگیرند.
  • آرتتا مورینیوی جدید است. دو بازی اخیرمان مقابل آرسنال احتمالا کسل‌کننده‌‌ترین بازی‌ها در کل این فصل بوده. ما هنوز تا حدودی در کورس قهرمانی هستیم ولی باید بعد از وقفه برگزاری بازی‌های ملی، دوباره به فرم خوبمان برگردیم.
برچسب ها
کد خبر : 4212
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار