loader
12:06
0
کد خبر : 6513

لیست نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های لالیگا

اختصاصی/ سه بازیکن از رئال‌مادرید در لیست نهایی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن این فصل لیگ اسپانیا قرار گرفته‌اند.

لیست نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های لالیگا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو، سه بازیکن رئال مادرید هستند که نامشان در میان ۱۰ نامزد نهایی دریافت جایزه برترین بازیکن این فصل لیگ اسپانیا قرار گرفته است.

جود بلینگام در اولین فصل حضورش در رقابت‌های لالیگا شروع حیرت‌انگیزی داشت و البته در هفته‌های اخیر دچار اندکی افت شده است؛ وینیسیوس تا به اینجای رقابت‌های لالیگا ۱۵ گل برای تیمش زده و ۵ پاس گل داده و جزو ستاره‌های این فصل لیگ اسپانیا به شمار می‌رود.

دیگر نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن این فصل لالیگا عبارتند است:

کوبو (رئال سوسیداد) روبرت لواندوفسکی (بارسلونا)، آنتوان گریزمن (اتلتیکومادرید) و آرتم دومویک (خیرونا)، کریان (لاس‌پالماس)، ایسکو (رئال بتیس)، الیس گارسیا (خیرونا) و سورلوث (ویارئال) که نام بلینگام و وینیسیوس هم در کنار آنها به چشم می‌خورد.

نامزدهای کسب جایزه بهترین سرمربی لالیگا  

بی تردید نام کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که در فاصل چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها، تیمش را به قهرمانی لالیگا رساند، گل سرسبد نامزدهای کسب جایزه بهترین سرمربی فصل لیگ اسپانیاست. در کنار او نام سرمربیان دیگری نیز قرار دارند که عبارتند از: ارنستو والورده، دیگو سیمئونه، مارسلینو و میچل .

جالب اینجاست که ژاوی ارناندز، سرمربی بارسلونا که فصل پیش این جایزه را مال خود کرده بود، بنا به دلایل مشخصی، نامش را در لیست نامزدها نمی‌بیند.

نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال لالیگا

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا اصلی ترین مدعی کسب جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۳ سال این فصل لیگ اسپانیاست.

دیگر رقبای او برای کسب این جایزه عبارتند از: خاوی گررا (والنسیا)، رودریگو (رئال مادرید)، کوتو (خیرونا)، ساوینیو (خیرونا)، جانی (بتیس)، کوبارسی (بارسلونا)، گوتیرز (خیرونا)، نیکو ویلیامز (اتلتیک بیلبائو) و کوبو (سوسیداد)

مراسم معرفی بهترین سال فصل لالیگا روز ۲۸ می در ساردینیای ایتالیا برگزار می‌شود.

برچسب ها
کد خبر : 6513
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار