loader
11:04
0
کد خبر : 7266

ماتئوس و لو دادن خریدهای مدنظر فلیک

اختصاصی / لوتار ماتئوس، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی آلمان اعلام کرده که هانسی فلیک بی‌صبرانه منتظر است تا به بارسلونا رفته و هدایت تیم کاتالان را در دست بگیرد.

ماتئوس و لو دادن خریدهای مدنظر فلیک

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه‌های بایرن‌مونیخ و اینترمیلان که در سال ۱۹۹۰ توپ طلا را دریافت کرده، حالا از بازیکنانی که هم‌وطنش هانسی فلیک، سرمربی آتی بارسلونا برای تقویت تیمش در نظر دارد، نام‌برده است.

ماتئوس که در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ هم تجربه مربیگری در تیم‌های مختلف را داشته و با دوستان و نزدیکان فلیک در ارتباط است، در مورد انتصاب فلیک به‌عنوان سرمربی بارسلونا گفت: «برای دوستم خوشحالم؛ چون باوجود دردسرهای مالی که باشگاه بارسلونا با آن‌ها روبروست، این چالش بزرگی برای او خواهد بود. فلیک خوشحال است که در این پروژه ورزشی جدید، با برخی از دوستان قدیمی‌اش، از تراشتگن گرفته تا گوندوگان و لواندوفسکی همکاری خواهد کرد. شاید او یکی دو بازیکن را با خودش به نوکمپ ببرد. نمی‌دانم.»

او ادامه داد: «فلورین ویرتز، جمال موسیالا، بازیکنان زیادی هستند که فلیک دوست دارد تا آن‌ها را در بارسلونا در اختیار داشته باشد؛ ولی شاید ازنظر اقتصادی برایش امکان‌پذیر نباشد.»

او از دو بازیکن نام برد که احتمالاً در شرایط فعلی خریدشان برای باشگاه کاتالان مقدور نباشد. ارزش فلورین ویرتز و جمال موسیالا طبق گزارش ترنسفر مارکت حدود ۱۱۰ میلیون یورو است که بعید است بارسلونا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی‌اش قادر به خرید هیچ‌یک از آن‌ها باشد.

ویرتز یکی از پرطرفدارترین بازیکنان بین باشگاه‌های آلمانی و اروپایی است و در بایرلورکوزن توپ می‌زند و در سن ۲۱ سالگی، تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه قرارداد دارد.

سبک فوتبال موسیالا بازیکن بایرن‌مونیخ هم با سبک بارسلونا تطبیق دارد و او هم ۲۱ ساله است و قراردادش با باشگاه آلمانی تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

ماتئوس ادامه داد: «فلیک امیدوار است تا هرچه سریع‌تر به بارسلونا رسیده و این چالش را شروع کند. او طرفدار سرسخت اسپانیاست و خیلی از تابستان‌ها با خانواده به اسپانیا می‌رود. خوشحالم که بعد از تمام چالش‌هایی که در بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان داشت، حالا چالش جدیدی را شروع می‌کند.»

برچسب ها
کد خبر : 7266
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار