loader
04:37
0
کد خبر : 3414

ماجرای عبارت مرموز «Y۳» روی اتوبوس رئال مادرید چیست؟

اختصاصی / کاروان رئال مادرید روز یکشنبه با اتوبوسی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت که روی عبارت مرموزی طراحی شده بود و همین کنجکاوی هواداران این تیم را به همراه داشت.

ماجرای عبارت مرموز «Y۳» روی اتوبوس رئال مادرید چیست؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رئال مادرید یکشنبه شب و در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لالیگا میزبان سلتاویگو بود و کاروان مادریدی سوار بر اتوبوسی راهی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شد که برروی اتوبوس یک طرح بزرگ "Y۳" دیده می‌شد.

در ساعات منتهی به آغاز بازی و با ورود اتوبوس حامل بازیکنان به ورزشگاه، پرتکرارترین سوالی که بین هواداران تیم مادریدی به گوش می‌رسید این بود: «واقعا زیباست ولی Y۳ به چه معناست؟»

واقیت این است که این طرح جدید حسابی توجه هواداران رئال را به خودش جلب کرد؛ چرا که اتوبوس مورد استفاده کاروان مادریدی عموما به رنگ سفید بود و حالا کاملا بنفش رنگ شده است. استفاده از این طراحی جدید، از همکاری جدید برند آدیداس و Y-۳ با باشگاه رئال مادرید خبر می‌دهد که شاهکار جدیدی از Yohji Yamamoto طراح خلاق ژاپنی است. اتوبوسی به رنگ بنفش که با طرح و رنگش یادآور لباس سوم رئال مادرید است.

البته این طرح فقط چند هفته برروی اتوبوس رئال مادرید ماندگار خواهد بود و هدف از آن، راه‌اندازی و معرفی مجموعه لباس‌های جدید با همکاری Y-۳ است که در وب سایت رسمی رئال مادرید به فروش می‌رسند. روحیه خلاقانه و مبتکر یاماموتو، حالا با بزرگی نام رئال مادرید در هم آمیخته و در یک کلکسیون محدود که از ریشه هر دو برند الهام گرفته، به بازار عرضه شده است. تلفیقی از ظرافت و سنت که مفهوم تجمل‌گرایی در مد دنیای ورزش را تعریف می‌کند، حالا در وب سایت رئال مادرید به متقاضیان ارائه می‌شود. قیمت یک تی‌شرت پولو این برند ۱۲۰ یورو و قیمت یک ژاکت حدود ۷۰۰ یورو است.

یاماموتو کیست؟

یوهجی یاماموتو متولد سال ۱۹۴۳ در توکیوی ژاپن است و یکی از برجسته‌ترین طراحان فعلی مد و پیشگام سرشناس موج جدید مد ژاپن در دهه ۱۹۸۰ است؛ او با همکاری آدیداس، لیبل Y-۳ را به دنیا معرفی کرد. مردی که تمام پیش‌فرض‌های غربی در دنیای طراحی را زیرپا گذاشته است.

او سال‌ها پیش در مصاحبه‌ای رمز موفقیت خود را فاش کرد: « خشمی که علیه دنیا داشتم و از ۴ سالگی شروع شد؛ آن عصبانیت هنوز با من همراه است. اگر من طراح نمی‌شدم، قطعا الان در زندان بودم.»

برچسب ها
کد خبر : 3414
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار