loader
10:51
0
کد خبر : 8942

مارتینز: رونالدو برابر گرجستان بازی می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از وضعیت تیمش پیش از رقابت با گرجستان گفت.

مارتینز: رونالدو برابر گرجستان بازی می‌کند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرتغال پس از قطعی کردن صدرنشینی خود در مرحله گروهی امشب به مصاف گرجستان می‌رود و روبرتو مارتینز از اوضاع تیمش پیش از این مسابقه گفت.

حضور کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو فردا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. او بازیکن مهمی برای پرتغال است. رونالدو فصل بسیار باثباتی را پشت سر گذاشت و در تمام بازی‌ها به میدان رفت و دقایق زیادی بازی کرد. برای حفظ ریتم رقابت تیم، این که او را مقابل گرجستان بازی نفرستیم تا شش روز بعد در دور حذفی به میدان برود، ایده خوبی نخواهد بود. کریستیانو بازیکنی باتجربه محسوب می‌شود که بیش از ۲۰ سال را در تیم ملی سپری کرده است. او به خوبی معنی حمایت را درک می کند؛ نه تنها از طرف هواداران تیم ملی، بلکه از طرف طرفداران فوتبال. در مورد ورود هواداران به داخل زمین، این موضوع برای وجهه‌ای فوتبال خوب نیستند. 

وضعیت مصدومان پرتغال

دیوگو ژوتا، گونزالو راموس و نونو مندس برای 90 دقیقه بازی در دسترس نیستند. فکر نمی‌کنم برای بازی آماده باشند. در مورد مرحله یک‌هشتم نهایی، رقیب ما در این لحظه مهم نیست کدام تیم باشد. ما روی بازی با گرجستان متمرکز هستیم. می‌خواهیم پیروز شویم و بهترین نمایش خودمان را ارائه کنیم. از کیفیت گرجستان متعجب شدم، بنابراین باید ترکیب خوبی در زمین حاضر باشد. 

پرتغال در دو بازی قبلی با پیروزی مقابل جمهوری چک و گرجستان صعود خود را قطعی کرده بود.

 

برچسب ها
کد خبر : 8942
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار