loader
12:15
0
کد خبر : 8451

مارتینز: شخصیتی باورنکردنی از خودمان نشان دادیم

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره پیروزی مقابل جمهوری چک صحبت کرد.

مارتینز: شخصیتی باورنکردنی از خودمان نشان دادیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پرتغال در یک بازی سخت، موفق شد با پیروزی مقابل جمهوری چک یورو ۲۰۲۴ را آغاز کند.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی گفت:«ما مقابل اسلوونی گل خوردیم و بازی را باختیم. مقابل کرواسی یک گل دریافت کردیم و شکست خوردیم. امروز اما شخصیتی باورنکردنی از خودمان نشان دادیم و بازیکنانم ارزش‌های زیادی را نشان دادند که برای پیروزی در بازی‌ها داشتن آنها ضروری است. می‌توانم بگویم از بین 23 بازیکن همه آن‌ها امروز شانس بازی داشتند و می‌توانستند در ترکیب اصلی باشند. آمادگی تمام اعضای تیم بسیار خوب بود. بازیکنانم شایسته حضور در اینجا هستند. این یک برد گروهی بود و ما یک پیروزی تیمی به دست آوردیم.»

مارتینز درباره سخت شدن جریان بازی و عملکرد تیمش هم گفت:«واقعاً شخصیت بازیکنانم را دوست داشتم. امروز نمایشی از مقاومت در فوتبال را نشان دادند. هواداران فوق‌العاده بودند و مستحق شکست در این بازی نبودند. در این بازی نمی‌توان تیم را خیلی قضاوت کرد. ما 13 کرنر داشتیم و چک کرنری نداشت/ 70 درصد مالکیت توپ برای ما بود و 18 شوت زدیم، ما با اشتیاق و انگیزه بازی کردیم و خیلی مقاوم بودیم.»

مارتینز درباره درخشش کونسیسائو هم گفت:«چیکو کونسیسائو لیاقت این گل را دارد. او همیشه به دروازه حریف چشم دارد؛ با اشتیاق است و بوی گل می‌دهد. این همان جرقه‌‌ای بود که امشب به آن نیاز داشتیم.»

برچسب ها
کد خبر : 8451
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار