loader
09:20
0
کد خبر : 2726

مالک جدید یونایتد در فکر خانه‌تکانی در رختکن

اختصاصی / سر رتکلیف، مالک جدید باشگاه یونایتد برای حل بحران تیمش در خط میانی، قصد دارد تا با فروش بعضی بازیکنان، ستاره‌های جدیدی را به خدمت بگیرد.

مالک جدید یونایتد در فکر خانه‌تکانی در رختکن

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، سر جیم رتکلیف مالک جدید باشگاه منچستر یونایتد، بعد از عملکرد سینوسی هافبک‌های خود و شکست این تیم مقابل فولام به دنبال محکم کردن کمربند خط میانی خود است. 

حالا او که صاحب کمپانی چند ملیتی صنایع پتروشیمی نیز هست، یک نام دور از انتظار را برای تقویت خط هافبک شیاطین سرخ انتخاب کرده است.

اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستر از ابتدای این فصل، در اکثر بازی‌ها همواره چالش‌های زیادی با هافبک‌ها تیمش داشته است و نتوانسته آن طور که باید و شاید به اندیشه‌های تاکتیکی خود نزدیک شود. اوج این نارضایتی شب گذشته و در بازی مقابل فولام به چشم آمد و شیاطین سرخ با دریافت دو گل، از میزبان خود شکست خورد و نوک تیز انتقادات دوباره کمربند میانی قرمزها را هدف گرفت.

حضور چهره‌های مطرحی مثل کاسمیرو و سوفیان آمرابات خرید‌های جدید این فصل قرمزها هم نتوانست مشکلات و ضعف‌های خط میانی فصل گذشته را برای این فصل جبران کند و حالا کار به مرحله‌ای رسیده که حتی سران باشگاه به فکر فروش کاسمیرو برزیلی هستند و در صورت دریافت پیشنهاد، از آن حتی استقبال نیز می‌کنند.

سوفیان آمرابات دیگر خرید منچستر هم بند دائمی قراردادش فعال نخواهد شد و این هافبک مراکشی بعد از پایان این فصل دوباره به فلورانس و تیم فیورنتینا برخواهد گشت.

مالکان جدید باشگاه حالا به خرید هافبک ۳۰ ساله سابق تیم‌های اورتون و چلسی یعنی راس بارکلی فکر می‌کنند. این هافبک باتجربه که ۳۳ بار پیراهن تیم ملی انگلیس را پوشیده، تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ۲۰ بازی، ۳ گل زده و ۳ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش رسانده.

همه‌ این آمار در کنار محدودیت بودجه مالکان جدید منچستر یونایتد باعث شده تا آنها برای فصل بعد به فکر خرید یک بازیکن که سابق بازی در لیگ برتر را داشته و در کنار آن برچسب مالی مناسبی را داشته باشد بیفتند تا بتوانند در فصل بعد لیگ برتر انگلیس برای رسیدن به اهدافشان بجنگند.

برچسب ها
کد خبر : 2726
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار