loader
11:17
1
کد خبر : 5950

مبارزه برای زندگی با عشق به پرسپولیس؛ میهمان فوق ویژه در تمرین

تمرین پرسپولیس امروز صبح یک میهمان ویژه داشت و بازیکنان و کادرفنی تیم را تحت تاثیر قرار داد.

مبارزه برای زندگی با عشق به پرسپولیس؛ میهمان فوق ویژه در تمرین

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در شبی که ویدئوی مرد بی ادب طرفدار سپاهان جنجال برانگیز شد، در ورزشگاه آزادی یک اتفاق خاص هم برای پرسپولیس و هوادارانش رخ داد. یک هوادار خانم پرسپولیس که مبتلا به بیماری سرطان بود روز قبل از شیمی درمانی‌اش به ورزشگاه آزادی آمده بود تا همانطور که خودش به خبرنگاران گفت بتواند با دیدن بازی تیم محبوبش روحیه و انرژی لازم را برای این کار بگیرد.

این هوادار خانم امروز صبح میهمان پرسپولیسی‌ها بود و تمرین این تیم را تحت تاثیر حضورش قرار داد. این هوادار خانم که به همراه خانواده‌اش به تمرین رفته بود با استقبال سرخ‌ها از جمله بزرگان این تیم مانند سیدجلال حسینی و اوسمار ویرا قرار گرفت. او پیراهن پرسپولیس را هم از دست سیدجلال کاپیتان محبوب تیم و پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران گرفت.

در روزهایی که فضای فوتبال ایران با برخی از حرفهای زشت و بی ادبی‌ها آلوده شده دیدن چنین تصاویری می‌تواند امیدبخش باشد. حضور این هوادار خانم در تمرین پرسپولیس البته که ‌می تواند در روزهایی که این تیم باید برای قهرمانی بجنگد بسیار روحیه بخش باشد.  بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس با فردی روبرو شدند که با تمام توان برای زندگی و شکست دادن بیماری دشوارش می‌جنگد و این می‌تواند انگیزه آنها را برای بازی های آینده افزایش بدهد.

بازیکنان پرسپولیس بهتر می‌دانند که پیروزی و موفقیت این تیم چقدر می‌تواند روی زندگی هوادارانشان تاثیرگذار باشد و از طرفی روحیه و توان جنگندگی در برابر بیماری سخت درس بزرگی است که نه فقط بازیکنان که همه از دیدن این تصاویر می‌توانند دریافت کنند.

فوتبال یک ورزش و سرگرمی مهم و پرطرفدار است اما می‌تواند زندگی‌بخش باشد. پرسپولیسی‌ها می‌دانند که عملکرد خوبشان می‌تواند در مبارزات بزرگی مثل جنگ با سرطان هوادارانشان را کمک کند و این اهمیت و ارزش فوتبال را نشان می‌دهد.

 

برچسب ها
کد خبر : 5950
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

Aj - 4 ماه پیش

جالب بود
0 0
پربازدیدترین اخبار