loader
14:03
0
کد خبر : 2979

متن احساسی مهدی برای فرهاد؛ باز هم همسفر می‌شویم

مهدی قایدی بعد از گذشت یک روز از جدایی فرهاد مجیدی از باشگاه اتحاد کلبا، با انتشار ویدیویی احساسی، با سرمربی محبوب خود خداحافظی کرد.

متن احساسی مهدی برای فرهاد؛ باز هم همسفر می‌شویم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بعد از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا مهدی قایدی با انتشار یک ویدیو برای فرهاد مجیدی نوشت: «در مسیر زندگی، همسفرهای زیادی آدم را تا مقصد همراهی می‌کنند و اینکه چه کسی هم‌سفرت باشد، شاید مهم‌تر از این باشد که مقصدت کجاست! اگرچه همسفر خوب، آدم را حتما به مقصد خوب هم می‌رساند. من خوشحالم که در این سفر طولانی، آدم‌های بزرگی هم‌سفر من بودند و چقدر خوشبختم که بخش مهمی از زندگی‌ام را با شخص شما گذراندم آقا فرهاد. دوست داشتم تا آخر این راه را با هم برویم، ولی نشد آنطوری که شما برای من مربیگری کردید، من برای شمان شاگردی کنم. البته  مطمئن هستم دوباره من و شما همسفر می‌شویم و این مرتبه حتما جبران می‌کنم. می‌دانم که در ادامه زندگی و حرفه‌ای‌، حتما مثل قبل موفق می‌شوید چون یک مبارز هیچ‌وقت از نبرد عقب نمی‌کشد. همیشه در قلب من هستید. »

باید حالا دید با جدایی فرهاد مجیدی، سرنوشت مهدی قایدی در اتحاد کلبا چگونه رقم خواهد خورد.

بعد از انتشار ویدیوی خداحافظی احساسی قائدی، فرهاد مجیدی نیز به این ویدیو واکنش نشان داد و با استوری کردن این ویدیو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خطاب به شاگرد سابق خود نوشت «بهترین شماره 10»

شایان ذکر است که مجیدی دقایقی پیش با انتشار یک عکس با لباس تیم ملی امارات، خبرساز شد و برخی رسانه‌ها ادعا کردند که او به عنوان سرمربی تیم ملی امید امارات انتخاب شده و با فدراسیون فوتبال امارات، قراردادی 3.5 ساله به امضا رسانده است.

برچسب ها
کد خبر : 2979
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار