loader
09:02
0
کد خبر : 5137

مجازات اضافی در کار نیست؛ رونالدو فقط یک بازی محروم است

اختصاصی/ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان جنجال پیرامون محرومیت کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی را حل کرد.

مجازات اضافی در کار نیست؛ رونالدو  فقط یک بازی محروم است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان بعد از ضربه زدن به علی البلیهی در بازی تیم‌های الهلال و النصر در نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان با دریافت کارت قرمز اززمین اخراج شد و در نهایت الهلال توانست این بازی را با نتیجه ۲- یک برنده شده و به فینال برسد.

بعد از این بازی بحث‌های زیادی درمورد محرومیت رونالدو برای یک یا دومسابقه بوجود آمد اما یک برنامه ورزشی معروف در عربستان اعلام کرد کمیته انضباطی کریس رونالدو را فقط برای یک بازی محروم کرده است.

ولید الفرج مجری سرشناس عربستانی در برنامه «أكشن مع وليد» اعلام کرد که کمیته انضباطی رونالدو را بدون اعمال مجازات اضافی، تنها یک بازی محروم کرد و به این ترتیب رونالدو بازی النصر مقابل الفیحه را از دست داده و در بازی برابر الخلیج می‌تواند به میادین بازگردد.

کریس رونالدو با ۲۹ گل در صدر فهرست بهترین گلزنان این فصل لیگ عربستان قرار دارد و ۷ گل بیشتر از الکساندر میتروویچ ستاره الهلال زده است.

او از زمان انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در ژانویه ۲۰۲۳، توانسته ۵۶ گل در ۶۳ بازی به ثمر برساند. النصر در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی لیگ عربستان است و ۷ امتیاز با الهلال صدرنشین فاصله دارد.

برچسب ها
کد خبر : 5137
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار