loader
22:36
0
کد خبر : 12880

مجتبی حسینی: چوب کم تجربگی بازیکنانمان را خوردیم

سرمربی آلومینیوم معتقد است اگر تیمش تجربه بیشتری داشت می‌توانست با پیروزی زمین مسابقه را در دیدار مقابل نساجی ترک کند.

مجتبی حسینی: چوب کم تجربگی بازیکنانمان را خوردیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: نیمه اول را خیلی خوب بودیم و شاهد یک بازی زیبا و تاکتیکی از بازیکنان بودیم که مزدش را هم گرفتند. نیمه دوم یک مقدار انرژیمان پایین آمد و‌ موقعیت ها و ضدحمله های خوبی داشتیم و متاسفانه نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. نتیجه 1-0 یک نتیجه شکننده است. نساجی با آوردن بازیکنان باتجربه و استفاده از کرنر خوب توانست بازی را به تساوی بکشاند. فکر می‌کنم چوب بی تجربگی بازیکنان‌مان را خوردیم. وقتی جلو بودیم از فرصت‌های ضدحمله استفاده و نکردیم و چوبش را خوردیم.

 او ادامه داد: چیزی که مشخص بود تلاش و زحمت های بازیکنان تیم بود که خیلی پرتلاش ظاهر شدند و امیدوارم در آینده از این بازی‌ها درس بگیرند و فوتبالی که نیمه اول بازی کردند را ادامه دهند. 

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به پرسش که اعتراض‌هایش به داوری از چه بابت بود، گفت: من اعتراضی به داوری نداشتم و اعتراضم به بازیکنانم بود. راجع به داوری هم صحبتی نمی کنم. فوتبال ما در نیمه اول فوتبال خوبی بود. در ابتدای فصل تیم ها نوسان پیدا می کنند. تیم حریف بازیکنان با تجربه ای داشت و ما می توانستیم در ضدحمله ها کار را تمام کنیم و این کار را نکردیم و متاسفانه دقیقه آخر گل خوردیم.

برچسب ها
کد خبر : 12880
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار