loader
04:01
0
کد خبر : 2622

مجیدی قبل از دربی شارجه: دنبال صعود در جدول هستیم

اتحاد کلبا با هدایت سرمربی ایرانی خود عصر امروز در یک بازی حساس به مصاف الشارجه می‌رود.

مجیدی قبل از دربی شارجه: دنبال صعود در جدول هستیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اتحاد کلبا با سرمربی ایرانی خود فرهاد مجیدی امروز در دیداری حساس از هفته چهاردهم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، در دربی ایالت شارجه به مصاف تیم قدرتمند الشارجه می‌رود. تیم فرهاد مجیدی در شرایطی امشب به مصاف الشارجه می رود که در بازی رفت مقابل این تیم با نتیجه ۴-۳ شکست خورد. البته در آن دیدار شاگردان فرهاد مجیدی تا دقایق پایانی مسابقه ۳-۲ از حریف خود پیش بودند و با اشتباهات فردی بازی برده را واگذار کردند. پس از آن، دو تیم دو دیدار دیگر را در رقابت‌ های جام بانک اسلامی ابوظبی برگزار کردند که هر دو دیدار با پیروزی کلبا به پایان رسید. این درحالی است که کلبا از نظر امکانات و بازیکن ضعیف تر و پایین تر از الشارجه است و بردهای فرهاد مجیدی مقابل اولاریو کوزمین که از پرافتخارترین مربیان لیگ امارات است، مورد توجه کارشناسان عربی قرار گرفت.

فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از دیدار کلبا و الشارجه گفت: با یک تیم قدرتمند روبرو خواهیم شد. برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی باید نمایش قئرتمندانه ای ارائه کنیم.

سرمربی سابق استقلال با اشاره به اینکه تیمش برای کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شود، توضیح داد: به مصاف حریف می‌رویم و هدفمان پیروزی در مسابقه است. باید در نظر داشته باشیم که دیدار سختی خواهد بود.

مجیدی درخصوص غایبان تیمش برای این بازی نیز گفت: دنیل بسا را به دلیل چهار کارته شدن و گوستاوو را به‌خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی ایرانی کلبا در پایان گفت: امیدوارم  بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم و با کسب سه امتیاز از آنجا برگردیم.

برچسب ها
کد خبر : 2622
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار