loader
19:25
0
کد خبر : 8745

محرومیت مهاجم آلبانی به دلیل شعارهای سیاسی

مهاجم تیم ملی آلبانی به دلیل شعارهای ملی‌گرایانه از سوی یوفا محروم شد.

محرومیت مهاجم آلبانی به دلیل شعارهای سیاسی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهاجم تیم ملی فوتبال آلبانی به دلیل شعارهای سیاسی و ملی‌گرایانه دو بازی از سوی یوفا محروم شد.

فدراسیون فوتبال آلبانی اعلام کرد یوفا با ارسال نامه‌ای ‏به این فدراسیون گفت میرلیند داکو، مهاجم تیم ملی آلبانی، را به ‏مدت دو بازی از حضور در یورو 2024 محروم کرده است. یوفا علت ‏این محرومیت را هم اعلام کرد و گفت داکو در دیدار آلبانی و کرواسی ‏مثل یک لیدر باعث شده هواداران آلبانی شعارهای ملی‌گرایانه علیه ‏ملت‌های دیگر سر بدهند. پیش از این صربستان که رابطه خوبی با آلبانی ندارد، یوفا را تهدید کرده بود که در صورت تداوم این شعارها، از رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کند.

روز چهارشنبه گذشته و بعد از تساوی 2-2 آلبانی مقابل کرواسی، ‏میریلند داکو یک بلندگو به دست گرفت و مثل یک لیدر شعارهایی ‏ملی‌گرایانه و تند علیه صربستان فریاد زد تا هواداران آلبانی در ‏ورزشگاه آن شعارها را تکرار کنند. صربستان به دلیل اتفاقات همین مسابقه به یوفا شکایت کرد و ‏تهدید کرد اگر اقدامی صورت نگیرد تورنمنت را ترک می‌کند. صربستان ‏مدعی بود که آلبانی‌ها و کروات‌ها در ورزشگاه شعار داده بودند ‏«همه صرب‌ها را بکشید».

برچسب ها
کد خبر : 8745
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار