loader
16:48
0
کد خبر : 7678

محل اقامت تیم‌های ملی در یورو؛ اتریش در گران‌ترین هتل

کدام تیم‌ها گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌ها را در یورو 2024 رزرو کرده‌اند؟

محل اقامت تیم‌های ملی در یورو؛ اتریش در گران‌ترین هتل

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مسابقات یورو ۲۰۲۴ بزودی آغاز می‌شوند و تیم‌ها و هواداران‌شان برای شرکت در این تورنمنت جذاب، راهی آلمان می‌شوند. ۲۴ کشور شرکت‌کننده در هتل‌های این کشور اسکان داده خواهند شد. آنها در آنجا درباره ترکیب‌ها و سیستم‌هایشان صحبت خواهند کرد اما خواب خوب نیز بخشی از این پروسه است. کدام کشور گران‌ترین هتل را برای بازیکنانش رزرو کرده و چه کشوری ارزان‌ترین هتل را؟

بیلد در گزارشی قیمت هتل‌هایی که کشورها رزرو کرده‌اند را بررسی کرده و نکات جالبی به دست آمده است. طبق این اطلاعات، تیم ملی اتریش گران‌ترین محل اقامت را دارد. یک سوئیت مجلل با قیمت ۱۲۶۲ یورو. اسپانیا و مجارستان اگرچه هتل‌های متفاوتی انتخاب کرده‌اند اما هر کدام شبی ۸۹۰ یورو می‌پردازند و در رتبه دوم قرار گرفته‌اند. سوئیس در رده سوم است. آنها با رزرو هتلی در هر شب کمی کمتر از ۷۰۴ یورو را پرداخت خواهند کرد.

ارزان‌ترین هتل متعلق به چه تیمی است؟

گرجستان که به سختی و از راه پلی‌آف به مسابقات یورو رسیده، هتلی ارزان‌قیمت را رزرو کرده است که تنها شبی ۱۲۸ یورو برای آنها هزینه دارد.


مدافع عنوان قهرمانی چطور؟

آیا عبارت بهترین‌ها برای بهترین‌ها که شعار این کشور است، در فوتبال هم استفاده می‌شود؟ به‌نظر می‌رسد که نه، این تیم در یک هتل با خرج متوسط که شبی ۳۱۸.۵ هزینه دارد، اسکان داده خواهد شد. برای تیم ملی آلمان ارقامی منتشر نشده و این تیم در مجتمع آدیداس مستقر می‌شود.

هتل‌ها برای هواداران نیز در دسترس هستند. بر اساس گزارش‌ها، هواداران اسلوونی با هر شب ۱۰۸ یورو ارزان‌ترین هتل را دارند و در سمت دیگر گران‌قیمت‌ترین هتل متعلق به هواداران هلند با ۵۱۷ یورو است.

برچسب ها
کد خبر : 7678
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار