loader
16:17
0
کد خبر : 13793

مهرداد محمدی، سلطان رونمایی در فوتبال ایران!

در حالی که عمر حضور مهرداد محمدی در استقلال یک سال است، با توجه به شرایط عجیب این بازیکن در لباس استقلال چندین بار از او رونمایی شده است!

مهرداد محمدی، سلطان رونمایی در فوتبال ایران!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ باشگاه استقلال در طول یک سال اخیر چندین بار از مهرداد محمدی به عنوان بازیکن جدید خود رونمایی کرده است!

مهرداد محمدی که تابستان سال گذشته با عنوان بمب نقل و انتقالاتی به استقلال پیوست، در پایان فصل به دلیل یک مصاحبه جنجالی با محرومیت سنگین شش جلسه‌ای روبرو شد با این حال مدیران استقلال اقدام به تمدید قرارداد او کردند ولی در ادامه ماجرا به شکلی پیش رفت که قرارداد مهرداد فسخ شد و حتی در آستانه پیوستن به تیمی دیگر قرار گرفت ولی در نهایت روز گذشته با عقد قراداد دوباره در جمع آبی‌ها ماندنی شد. همه این اتفاقات باعث شد تا از او که یکسال است در استقلال حضور دارد، تا به امروز سه مرتبه رونمایی شود.

اولین رونمایی به تابستان سال گذشته و عکس یادگاری حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی وقت باشگاه استقلال با مهرداد برمی‌گردد. رونمایی دوم تابستان امسال و بعد از تمدید قرارداد صورت گرفت و رونمایی سوم عصر دیروز و بعد از عقد قرارداد مجدد با این بازیکن.

حالا مهرداد محمدی از این حیث به رکوردی جالب دست پیدا کرده است. او که از لحظه حضورش در استقلال تا امروز در ۲۷ بازی برای این تیم به میدان رفته، سه مرتبه امضای قرارداد داشته تا به طور میانگین هر ۹ بازی یکبار از وی رونمایی شده باشد. بعید است بازیکن دیگری در لیگ برتر چنین رکوردی داشته باشد.

برچسب ها
کد خبر : 13793
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار