loader
14:24
0
کد خبر : 3093

منتظر محمد: دوست نداشتم باعث حذف استقلال شوم

بازیکن عراقی مس رفسنجان گفت: هیچ‌وقت انتظار این را نداشتم که مقابل استقلال چنین اتفاقی برای من رخ دهد و باعث خروج استقلال از این رقابت‌ها شوم.

منتظر محمد: دوست نداشتم باعث حذف استقلال شوم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مس رفسنجان در دیداری که با حاشیه‌های زیاد داوری همراه بود، استقلال را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شکست داد. در این دیدار منتظر محمد گل دوم مس رفسنجان را به ثمر رساند.

منتظر محمد با ابراز خوشحالی از این پیروزی گفت: به هواداران مس رفسنجان، هم‌بازی‌های خودم، کادر فنی و هیات‌مدیره باشگاه تبریک می‌گویم که چنین نتیجه‌ای را مقابل تیم بزرگی مثل استقلال کسب کردیم. به خاطر خروج استقلال از این مسابقات هم ناراحت هستم. هیچ‌وقت انتظار این را نداشتم که مقابل استقلال چنین اتفاقی برای من رخ دهد و باعث خروج استقلال از این رقابت‌ها شوم. با این وجود فوتبال است و چنین اتفاقی همیشه هست. یک روز به سود ما و یک روز به ضرر ماست. به هواداران خودمان تبریک می‌گویم و در آینده برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت و بهترین‌ها را دارم.

بازیکن عراقی مس رفسنجان درباره ناراحتی هواداران استقلال به دلیل جدایی اش از این تیم گفت: من حس نزدیکی با هواداران استقلال دارم. از وقتی آمده‌ام هواداران از من حمایت کرده و حس خوبی به من داده‌اند. با این حال فوتبال همین است و اتفاقات رخ می‌دهند. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. برای تیم خودمان هم در نیم فصل دوم آرزوی اتفاقات خوب دارم. با آقای نویدکیا حال تیم خوب است.

او درباره گلزنی در این بازی حساس گفت: گل خیلی حساس در یک بازی مهم بود. من برای هواداران استقلال ناراحتم، چون بهانه آمدن من به ایران باشگاه استقلال بود اما اتفاقات باعث شد که در این تیم نباشم. ولی برای هوادارانمان خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.من زمانی که امارات بودم، چنین گلی به ثمر رساندم و وقتی جلو آمدم دیدم گلر جلو آمده و از دروازه خارج شده و توانستم اینطور گل را به ثمر برسانم.

منتظر محمد با اشاره به گلی که مقابل ذوب آهن هم به ثمر رسانده بود، ادامه داد: خدا را شکر توانستم این گل‌ها را در مقابل دو تیم بزرگ و نامی در فوتبال ایران به ثمر برسانم. البته باز هم بگویم هر دو گل حاصل تلاش هم‌بازیانم، کادرفنی و بازیکنان درون زمین بود که من توانستم به ثمر برسانم.

محمد درباره حضور محرم نویدکیا در مس رفسنجان گفت: نویدکیا یکی از نام‌های بزرگ در فوتبال ایران است و حضور ایشان تاثیر خیلی مثبتی روی تیم‌ گذاشت. شما می‌بینید که ما در این چهار بازی، بازی به بازی بهتر می‌شویم و تیم عملکرد خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارد. خدا را شکر بابت این اتفاقات و حضور شخص ایشان. امیدواریم در بازی‌های آینده با حضور ایشان نتایج بهتری کسب کنیم.

او درباره تغییر پستش پس از حضور نویدکیا در مس بیان کرد: خدا را شکر بعد از آمدن آقای نویدکیا من در این پست به بازی گرفته شدم و خیلی راحتم. امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر و بیشتر به تیمم کمک کنم.

محمد که در نیم فصل تمایل داشت به استقلال بازگردد، گفت: من دوست داشتم به استقلال برگردم اما شرایطی پیش آمد که این اتفاق رخ نداد. خدا را شکر حالا اینجا حضور دارم و ان‌شاالله آخر فصل به استقلال بازخواهم گشت.

او همچنین درباره اینکه آیا ماندنش در استقلال به نفعش شد یا خیر، ادامه داد: این موضوع تحت اختیار من نبوده و همه چیز اراده خداوند است که من را در این موقعیت قرار داد و الان هم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایط خیلی خوبی برای من رقم می‌خورد. همه در اتفاقاتی که برایمان رقم می‌خورد، به امر خداوند تسلیم هستیم.

برچسب ها
کد خبر : 3093
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار