loader
13:09
0
کد خبر : 11617

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ مدالی که به قیمت خون تمام شد!

اختصاصی / فلاویا سارایوا ژیمناست برزیلی به تیمش کمک کرد تا بتواند در مسابقات ژیمناستیک هنری المپیک ۲۰۲۴ به مدال برنز برسد؛ هرچند که او در جریان این تورنمنت، به دلیل آسیب‌دیدگی ابرویش به دردسر خورد.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ مدالی که به قیمت خون تمام شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، فلاویا سارایوا، ژیمناست جوان برزیلی در جریان تمرین روی میله‌های ناهموار در مسابقات تیمی ژیمناستیک هنری در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مصدوم شد و بریدگی و شکاف روی ابرویش او را به دردسر انداخت.

بعد از سانحه‌ای که برای فلاویا به وجود آمد، او در ناحیه ابرویش احساس بی‌حسی می‌کرد و کادرپزشکی برای درمان او دست به کار شدند. فلاویا در مورد آن لحظات گفته:« چیزی نمی‌دیدم. خونریزی داشتم و از دوستانم پرسیدم: «بچه‌ها من کجا هستم؟» چیکو گفت:«خون می‌آید، خونریزی می‌کند».دستم را روی صورتم گذاشتم و دیدم در ناحیه چشمم خونریزی دارم، چیزی نفهمیدم... دکتر تیم به من گفت همه چیز خوب است.»

سارایوا در مورد نحوه مصدومیت و بریدگی ابرویش توضیح داد :«فکر می‌کنم وقتی زمین خوردم، زانویم به چشمم برخورد کرد. وقتی به خودم آمدم، متوجه شدم که روی زمین افتاده‌ام و زانویم نزدیک صورتم بود. این اولین باری نیست که برای من چنین اتفاقی می افتد. ما جنگجو هستیم.»

البته روند درمانی فلاویا سارایوا خیلی سریع انجام شد و او توانست به برزیل کمک کند تا به یک مدال برنز تاریخی در ژیمناستیک هنری برسد. آنها پس از آمریکا و ایتالیا سوم شدند و مدال برنز را مال خود کردند تا اولین تیم از آمریکای‌جنوبی باشند که در کل تاریخ ژیمناستیک به مدال المپیک دست یافته‌اند.

برچسب ها
کد خبر : 11617
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار