loader
06:22
0
کد خبر : 6375

شایعه جذاب؛ کریس رونالدو به اروپا برمی‌گردد!

بعد از جدایی کیلیان امباپه، گفته می‌شود مسئولان پاری‌سن‌ژرمن مذاکراتی را برای جذب کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی آغاز کرده‌اند.

شایعه جذاب؛ کریس رونالدو به اروپا برمی‌گردد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، برخی رسانه‌ها مدعی شدند مذاکراتی از سوی مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حضور کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان در پنجره نقل و انتقالات بعدی، برای جایگزینی کیلیان امباپه در جریان است.

رونالدو در ژانویه ۲۰۲۳ پس از جدایی از منچستریونایتد با قراردادی دو فصل و نیم و تا تابستان ۲۰۲۵ به النصر عربستان پیوست. با گذشت یک فصل از قراردادش، هراز چندگاهی اخبار متفاوتی منتشر می‌شود که این بازیکن بعد از پایان قراردادش با النصر از فوتبال برای همیشه خداحافظی خواهد کرد و حتی برخی اخبار هم حاکی از این است که شاید او در تابستان قراردادش را برای دو فصل دیگر تمدید کند.

اما در این میان برخی گزارش‌ها هم حاکی از این است که رونالدو فصل آینده برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا به یک باشگاه اروپایی خواهد پیوست و حتی چندی پیش یک روزنامه‌ عربستانی از تمایل باشگاه آلمانی لورکوزن برای جذب رونالدو در تابستان پیش رو خبر داده بود. در این گزارش آمده بود که ژابی آلونسو یکی از بزرگترین هواداران رونالدو است و معتقد است سن بالای او مانع این اتفاق نخواهد شد. چرا که او قرار است به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند و مثل قبل که در وینگر بازی می‌کرد توانایی فیزیکی کمتری نیاز است.

با اینحال در حالی اکنون صحبت از مذاکره پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال رونالدو است که هیچ کسی از باشگاه فرانسوی هنوز این خبر را تایید نکرده؛ ضمن اینکه پاریس در سال‌های اخیر بیشتر به دنبال جوانگرایی بوده و ناصرالخلیفی رئیس این باشگاه بعد از باخت مقابل دورتموند گفت:« باوجود باخت، افتخار می‌کنیم که جوان‌ترین تیم اروپا را داریم. ما توانستیم میانگین سنی تیم را به طرز قابل توجهی کاهش بدهیم.»

او همچنین درباره فصل بعد هم گفت:«ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. می‌خواهیم برای رسیدن به هدفمان جستجو را ادامه بدهیم. اکنون جوانترین تیم اروپایی را داریم و آینده متعلق به ماست.»

باوجود اینکه رونالدو به ۳۹ سالگی رسیده اما در النصر عربستان عملکردی درخشان و استثنایی داشته و با ۳۳ گل و ۱۰ پاس گل در ۲۸ بازی بهترین  گلزن رقابت‌های لیگ عربستان است.

برچسب ها
کد خبر : 6375
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار