loader
01:57
0
کد خبر : 11063

جزئیات کامل از مراسم معارفه فلیک؛ نسخه آلمانی پپ و کرایوف!

مراسم معارفه هانسی فلیک سرمربی آلمانی تیم بارسلونا برگزار شد.

جزئیات کامل از مراسم معارفه فلیک؛ نسخه آلمانی پپ و کرایوف!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ عصر امروز مراسم معارفه و اولین نشست رسمی هانسی فلیک آلمانی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا برگزار شد.

فلیک در این نشست که با حضور خوان لاپورتا رییس باشگاه و دکو مدیر ورزشی بلوگرانا برگزار شد، به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف باشگاه پاسخ داد.

حضور در بارسلونا 

خیلی خوشحالم. پیش از امضای قراردادم با رئیس شام خوردم و از همان لحظه اول احساس کردم که پا به باشگاهی بزرگ و فوق‌العاده گذاشته‌ام. از همان روز اول خیلی سخت در تمرینات کار کردیم. هر بازیکنی می‌خواهد تمام توانش را بگذارد تا نشان دهد می‌تواند برای بارسا بازی کند. کیفیت بازیکنان 16 یا 17 ساله لاماسیا باورنکردنی است. تفکرات من در مورد نحوه بازی، اختلاف زیادی با نحوه بازی بارسلونا در دوران موفقیت کرایوف یا پپ ندارند. می‌خواهم تیمم توپ را در اختیار داشته باشد، سرعت بازی را تعیین کند و مهم نیست که با سیستم 3-3-4 بازی کنیم یا 1-3-2-4، می‌خواهم زیبا و هجومی بازی کنیم. از عملکرد لاماسیا بسیار خوشحالم و بابت این بازیکنان جوان از باشگاه قدردانم.

مدعی بودن در لیگ قهرمانان 

سخت تلاش خواهیم کرد، به من چند هفته فرصت دهید و سپس با جزئیات بیشتری پاسخ سوال شما را می‌دهم. بارسلونا همیشه می‌خواهد فاتح عناوین شود. در این باشگاه، همیشه باید برای کسب عناوین بجنگید و به همین علت من اینجا هستم. اگر سخت تمرین کنیم، همه چیز خوب خواهد بود.

حضور تیاگو آلکانتارا در کادر فنی

خوب است که افرادی را اطرافم داشته باشم که به زبان اسپانیایی صحبت کنند؛ مانند تیاگو. او را از بایرن مونیخ می‌شناسم. تیاگو مجبور به بازنشستگی شد و لحظات سختی را سپری می‌کرد. با تیاگو صحبت کردم و به او گفتم که همیشه از او استقبال می‌کنیم. از او پرسیدم که می‌خواهد در کنار ما باشد یا خیر و تیاگو بدون تردید پذیرفت.

همکاری با لامین یامال

در طول سال گذشته او پیشرفت زیادی داشت. کاری که در یورو انجام داد، باورنکردنی بود اما بازیکنان بزرگ باید سطح بازی خود را حفظ کنند و برای او الزامی است که متواضع بماند. او می‌تواند لحظات بزرگ و مهمی را برای ما رقم بزند و پیشرفت کند.

صحبت با پپ گواردیولا 

صحبت با پپ گواردیولا همیشه الهام‌بخش است اما مکالمه ما خصوصی است. وقتی با دوستی صحبت می‌کنم نیز همین طور است.

او همچنین در این نشست تأیید کرد که سرخی روبرتو، کاپیتان فصل گذشته آبی‌اناری‌ها، دیگر بازیکن این تیم نیست. به این ترتیب روبرتو قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا نمی‌کند و به عنوان بازیکن آزاد در دسترس است. حالا انتظار می‌رود مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی کاتالان‌ها، کاپیتان اول بارسلونا باشد.

برچسب ها
کد خبر : 11063
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار