loader
23:33
0
کد خبر : 8203

آلومنیوم اراک (۲) یک-یک (۴) مس رفسنجان؛ نویدکیا در فینال به سپاهان رسید!

مس رفسنجان با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در رقابت‌های جام حذفی به فینال جام حذفی رسید و حریف سپاهان در این دیدار حساس شد.

آلومنیوم اراک (۲) یک-یک (۴) مس رفسنجان؛ نویدکیا در فینال به سپاهان رسید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان امشب در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید تا دو تیم به تلاش خود در وقت‌های اضافه ادامه دهند. 

آلومینیوم اراک

احمد گوهری، امیر نوری، مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی، بهرام گودرزی، مهدی لیموچی، یونس اکبرپور، محمد امین کاظمیان
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب مس رفسنجان

داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال علی‌محمدی، منتظر محمد، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی و سجاد شهباززاده
سرمربی: محرم نویدکیا

اشتباه احمد گوهری سنگربان آلومینیوم در دقیقه 13 فرصت مناسبی را برای منتظر محمد ایجاد کرد. ضربه اول وینگر عراقی با مهار گوهری همراه شد، اما محمد در ادامه خودش توپ را تبدیل به گل کرد و زننده گل اول این مسابقه بود. ابوالفضل قنبری اما در دقیقه 64 گل مساوی اراکی‌ها را به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه کشاند. این بازی 90 دقیقه با سرعت و جذابیت بالایی دنبال شد اما تلاش آنها برای رسیدن به گل در دقایق اضافه هم بی ثمر ماند تا بازی به ضربات پنالتی بکشد.در ضربات پنالتی مس رفسنجان بهتر عمل کرد و توانست با نتیجه 4 بر 2 و در مجموع با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برسد تا حریف سپاهان در فینال جام حذفی شود.این نتیجه در حالی رقم خورد که سجاد شهباززاده، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری و منتظر محمد از مس رفسنجان و رضا جبیره و عارف حاج‌عیدی از آلومینیوم اراک پنالتی‌های خود را گل کردند و مهدی لیموچی و ابوالفضل قنبری در گشودن دروازه مس ناکام ماندند.

عکاس: محمد عباسی/ اختصاصی فوتبال برتر از اراک

دیدار فینال جام حذفی روز پنجشنبه هفته جاری 31 خرداد ماه بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

خلاصه دیدار تیم‌های آلومنیوم اراک و مس رفسنجان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 8203
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار