loader
16:44
0
کد خبر : 9436

مردی از مونته‌نگرو نزدیک به آبی‌های خوزستان؛ بوژوویچ با دو جام و ۲۱ تیم!

اختصاصی/ براساس اخباری که رسانه‌های مختلف منتشر کرده‌اند، یک مربی اهل مونته‌نگرو هدایت آبی‌های خوزستان را به عهده می‌گیرد.

مردی از مونته‌نگرو نزدیک به آبی‌های خوزستان؛ بوژوویچ با دو جام و ۲۱ تیم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، استقلال خوزستان که فصل گذشته موفق شد حضورش را در این فصل متداوم کند لیگ سال آینده را با یک سرمربی جدید شروع خواهد کرد. امروز برخی از رسانه‌ها اعلام کردند نام این مربی میودراگ بوژوویچ است.

در صورت حضور این سرمربی ۵۶ ساله و مونته‌نگرویی روی نیمکت، بوژوویچ اولین سرمربی خارجی این باشگاه خواهد بود.

او فصل گذشته از نیمه راه هدایت تیم نفتچی باکو را به عهده داشته و با این تیم در ۲۲ مسابقه ۹ برد ۵ مساوی و ۸ باخت و ۳۲ امتیاز به دست آورد. نفتچی در نهایت فصل را در رتبه پنجم در گره ۱۰ تیمی به دست آورد.

بوژوویچ همچنین سابقه کار در تیم آرسنال تولا و کریلیا سووتوف سامارا را در کارنامه‌اش دارد. بهترین عملکرد این مربی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ رقم خورد که او با تیم ستاره سرخ بلگراد قهرمان سوپرلیگ صربستان شد در حالی‌که میانگین ۲.۳۹ امتیاز را به‌دست آورد. در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ هم او توانست همراه تیم روستوف جام حذفی روسیه را کسب کند.

بوژوویچ در دوران بازی هم در ستاره سرخ بلگراد و البته به عنوان لژیونر در فوتبال ژاپن در آویسپافوکوئوکا تیمی که اکنون شهاب زاهدی در آن بازی می‌کند حضور داشته است. نکته قابل توجه درباره این مربی اهل مونته‌نگرو اینکه در طول ۲۴ سال حضورش در عرصه مربیگری در ۲۱ تیم مربیگری کرده که البته یکی دوبار رفت و برگشت روی نیمکت تیم‌های مختلف از جمله اف سی مسکو و آرسنال تولا را در این مدت تجربه کرده است.  آماری تقریبا هر یکسال یک تیم شاید آمار قابل توجهی برای سرمربی احتمالی استقلال خوزستان باشد.

برچسب ها
کد خبر : 9436
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار