loader
02:09
0
کد خبر : 2223

رسمی/ مسعود شجاعی از سکو به نیمکت هوادار رسید!

مسعود شجاعی بازیکن فصل گذشته تیم هوادار با برطرف شدن مشکلاتش به طور رسمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

رسمی/ مسعود شجاعی از سکو به نیمکت هوادار رسید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مسعود شجاعی که در سه بازی اخیر هوادار به طور رسمی این تیم را از روی سکوها هدایت کرده بود، امروز و به شکل رسمی به عنوان سرمربی این تیم لیگ برتری معرفی شد.

شجاعی به جای رحمتی و خطیبی

بعد از استعفای محمود فکری از سرمربیگری هوادار، گزینههایی مثل مهدی رحمتی و رسول خطیبی به عنوان گزینههای احتمالی هدایت هوادار مطرح شدند. حتی خبرهایی مبنی بر نزدیک شدن مازیار زارع به نیمکت هوادار شنیده شد. با این حال مدیران تیم تهرانی از این نامها گذشتند و سرانجام مسعود شجاعی بازیکن فصل گذشتهشان را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند.

نقل مکان از سکو به نیمکت

شجاعی در سه بازی اخیر هوادار از روی سکوها هدایت این تیم را بر عهده داشت و در همین شرایط موفق شد یک تساوی و یک پیروزی با هواداریها کسب کند. همچنین او در دوره سرمربیگری غیر رسمی خود در این تیم، با هوادار به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسید.

با این حال عدم دریافت مدرک مربیگری آسیا مانعی برای حضور او روی نیمکت هوادار شده بود. شجاعی در فاصله دو ماهه تا اعلام رسمی نامش به عنوان سرمربی هوادار برای دریافت مدرک Bآسیا اقدام کرد و حالا با ثبت نام در کلاسهای A مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری ندارد.     

مسعود شجاعی که در مقطعی کوتاه به عنوان مربی-بازیکن هدایت تراکتور را بر عهده داشت از امروز به طور رسمی به عنوان یک مربی لیگ برتری شناخته میشود.

برچسب ها
کد خبر : 2223
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار